Winners Cup π
-
@Yassin-Mansousri_NL Ja maar helaas moet je dan ook weer voor veel geld wat terug kopen... En meestal moet ik meer verkopen dan dat ik terug kan kopen LOL. Waardoor ik weer een onderbezette selectie over hou. Ik pas ervoor om geld uit te geven aan een spelletje, en zeker als het per seizoen is en weer gereset wordt. We gaan zien of de Winners Cup wat wordt.
-
@VvanG79_NL Je moet ook niet direct 90+ spelers met 25-40 miljoen of hoger waarde kopen terwijl jij een team met gemiddeld 68 rating hebben met een waarde van 2 miljoen, dan red je het zeker niet.
-
Ben bezig aan mn eerste toernooi en ik moet zeggen dat ik het best wel leuk vind
Goed contact met sommige managers in het toernooi en gezonde rivaliteit.Heb m'n tweede ticket ook alweer binnen.
Die transferevents zijn in zo'n toernooi toch wel leuk meegenomen als je er een beetje actief bent in het handelen. -
@yassin-mansousri_nl @VvanG79_NL
Handelen, handelen en handelen. Vooral niet te snel de beste spelers willen hebben, maar dit rustig opbouwen.
Op 1 dag meer dan 100 miljoen verdienen is zeldzaam. Duurdere spelers verkopen minder snel tot niet. Des te beter, des te minder (dan het maximale je deze op de lijst moet plaatsen al wil je op een leuk tempo je team blijven verbeteren. Stuur vooral een berichtje, dan wil ik het wel iets uitgebreider maar kort toelichten.
O ja, dit kan ook zonder veel geld uit te geven om coins mee te kopen. Zonder geld uit te geven kan dit ook. Coins kunnen je wel helpen, vooral handig in zwaardere competities.
-
nooit meer je WINT nooit zelfs als je tegenstander een fitheid van meerdere spelers in de 71 zijn en dan speel je nog thuis ook.
En wil je een speler kopen heb je aan 50.000 niet genoeg om een rendabele speler te kopen.
kosten meer dan 265.000.
pff waar gaat dit heen joh.
ziek spel dit. -
@schildje12_nl Wat brabbel jij dan?
-
@manchester-pro-team_nl Hij is gebanned hahahahha
-
@manchester-pro-team_nl bij winnerscup heb je toch nog steeds recht op 6 kampen hΓ©? juist? Graag ASAP antwoordje
-
@yassin-mansousri_nl
dan heb het geen nut om spelers te kopen zoals messie want die scoort dan heel weinig -
@timbolien1_nl dat dacht jij whaha.
NOOIT MEER DE WINNERS CUP GAAT NERGENS OVER.
MAZZEL