Winners Cup en medailles
-
Even een vraag: Hoe kan het dat ik na bijna al mijn Winners Cup toernooien flink wat medailles verlies? Zelfs al eindig ik hoog. Zelfs toen ik het toernooi won verloor ik nog medailles. Dat lijkt me toch niet de bedoeling? Dat motiveert toch niet om Winners Cup te spelen?
Natuurlijk verlies je daar ook wedstrijden in, maar dat zijn wel 32 gemotiveerde managers, die zich versterken, spelers trainen en trainingskampen doen. Daarin moeten mi de nederlagen dan ook minder zwaar wegen. Anders verlies je dus bijna altijd medailles.ik ben wel divisie 10, maar vind het juist leuk om Winners Cup te spelen.
-
Hoi,
Dit komt omdat je meer medailles verliest bij een nederlaag dan dat je er bij krijgt bij een overwinning. En mocht je een wedstrijd verliezen tegen iemand die in een lagere divisie zit, dan zul je nog meer medailles verliezen. Je moet dus meerdere wedstrijden winnen om een nederlaag goed te maken. De Winners Cup heeft niet heel veel wedstrijden, dus je hebt ook minder mogelijkheden om dit verschil goed te maken. Dit zal dan ook voor heel veel managers hetzelfde zijn.
Ik ben het wel met je eens dat er meer onderscheid gemaakt zou mogen worden wanneer je een wedstrijd verliest door een rode kaart of een trainingskamp. Dat is nu jammer genoeg niet het geval.
-
Geen reactie verder, dus topic kan bij deze gesloten worden.
-