Tour de France 2022
-
De tour gaat vandaag weer van start!
Er wordt begonnen met een tijdrit in Denenmarken.
Wat zijn jullie verwachtingen dit jaar? Kan van der Poel weer stunten en haalt hij Parijs, pakken de Nederlanders een paar dagsuccesjes?
Voor de liefhebber van een poule , hierbij de OSM tour poule van het AD : https://www.ad.nl/fun/apps/~g225257?league=XODI4c3CQbuxFGEXOI-89A
Je kan dan je team samenstellen van 16 renners.
-
De eerste 4 etappes en 2 Nederlandse winnaars + 1 buitenlandse winnaar voor het 'Nederlandse' Jumbo team.
Er zijn tijden geweest waarin wij een decennium nodig hadden voor dit soort vermeldingen.
Verder weinig Tour animo op het forum?
-
@l-r-van-kessel_nl Wel animo maar gewoon te weinig tijd om te volgen man
-
Vandaag naar een mooie etappe gekeken , er zijn de nodige verschillen tussen de favorieten . Wie weet gaat het nog een spannende tour worden. Ik volg iedere etappe op tv
-
@pondboy_nl Zoals ik het nu zie ben ik toch weer bang voor een superieure Pogacar.
Al was het gisteren zeker een heerlijke etappe!
-
De oude Rabo ploeg welke tegenwoordig bekend is onder de Jumboploeg heeft wel fenomenaal gepresteerd, ik vermoed ook boven ieder zijn verwachting met geel, groen en de bolletjestrui!
Sowieso dat van Aerts het groen pakt i.p.v. de 'sprintkanonnen' is al een ding al kan WvA goed sprinten.
Vinegaard was een kanshebber mocht Poga het niet worden, dat deze jongen het echter zo makkelijk doet lijken is een ander verhaal.
Roglic heeft in de Tour wederom zijn verwachtingen niet waar kunnen maken, vreemd genoeg liggen de Giro en Vuelta hem beter.Nu hopen op een Nederlandse winnaar op de laatste dag in de sprint in Parijs.
-
@l-r-van-kessel_nl is ook enorm veel geld ingepompt he. Des al niet te min een top prestatie!
-
@l-r-van-kessel_nl Met Jakobsen maken we veel kans, was wel nagelbijten of hij het zou redden afgelopen 2 dagen
-
@l-r-van-kessel_nl En Van Aert lijkt alles te kunnen..... sowieso de MVP deze tour, allround veruit de beste.
-
Wat een heerlijke tour dankzij de dominantie van Jumbo
Geel , groen en bolletjes.Op naar volgend jaar waar Pogi sowieso revance wilt nemen op Vinegaard, hopelijk zien wij dan ook iets van van der Poel.
-