SKHF Café
-
@furrax_nl Ja voorheen bekend als James Rodriquez maarja..
-
De brouwerij van Brand bier gaat sluiten. Dit heeft Heineken vandaag via een persbericht bekend gemaakt.
-
@l-r-van-kessel_nl Daar heb ik een opener van. Ik verzamel dat namelijk.
-
@furrax_nl Bier verzameling?
-
@l-r-van-kessel_nl Nog ff en mensen zitten thuis aan water en brood (wanneer ze thuis zijn van werk)
Kunnen ze mooi het forum volspammen lol
-
Tijd voor een vrijmibo
-
@maricja_nl lekker hoor
-
@niekpro2005_60_nl Er moet voor iedereen wat lekkers zijn natuurlijk
-
@maricja_nl Ik verzamel bieropeners. Heb er al een stuk of 30.
-
@furrax_nl Links of rechtshandige openers?
-
Maakt dat wat uit...
-
@furrax_nl Natuurlijk want er zijn ook onhandige openers
-
Goeiemorgen! Ik ben nog aan het werk! Dan 2 nachten thuis. Dus straks ga ik niet slapen in de ochtend en ga ik door tot 23u. Meestal moeilijk want ben al wakker van gisterenmiddag 15u. Gelukkig ben ik nog jong.
-
@Furrax_NL Poh ik moet om 05:45 uur mijn bed uit en dan klaag ik al....
-
@Patje-Miltie_NL Mooie tijden man, na 07.00 kan ik niet meer slapen, al ga ik er om 02.00 pas in.
Lang leve het 30+ leven.
-
@L-R-van-kessel_NL Ja. Ik slaap iedere ochtend dan tot 15u. Iedere dag behalve nu en morgenochtend. Aangezien ik vanavond/deze nacht niet hoef te werken blijf ik maar wakker dan tot vanavond rond 23u. Dan slapen en morgenavond ook maar dan iets later dan 02u. Hangt ervan af hoelang ik op de tablet blijf hangen. Dan donderdagnacht terug beginnen en in de week op maandag, dinsdag en vrijdag ben ik tegen 8u thuis. Slapen tot 15u. In het weekend kan het uitlopen.
-
@Patje-Miltie_NL Kan je verzekeren dat ik het nachtwerk na 6 jaar straks in april wel gezien heb.
-
Hallo allemaal
-
@Mark-Ariens_NL Hallo Mark.... Onder welke verdachte omstandigheden treffen we elkaar hier?
-
@Frits-van-Turenhout_NL Ik dacht spontaan , laat ik eens naar het café gaan!