WK 2022 Qatar
-
@niekpro2005_60_NL Eerlijk gezegd heb ik mij wel verbaasd over de selectie.
Zo vind ik alle 3 de keepers helemaal niks. Mijn voorkeur zou uitgaan naar Cillessen en Flekken als nummer 1 en 2, de 3e keeper zou mij dan een 'worst'wezen.
Achterin is het selecteren van Blind wederom belachelijk, zeker omdat Botman is gepasseerd en hij op dit moment een van de beste LCV in vorm is in de Premier League.
Op het middenveld de Roon en Klaassen , al zijn de alternatieven Gravenberch en Clasie niet veel beter.
Voorin is het onbegrijpelijk dat er 3 houten klazen worden meegenomen Luuk, Weghorst en Janssen. Al helemaal omdat dit ten koste gaat van Danjuma Groeneveld en Brobbey! 1 Houten klaas ok, 2 maximaal.
Daarbij ben ik sowieso anti Depay vanwege zijn voorkomen en gedrag. Daarbij is hij niet eens wedstrijdfit.Maar van Gaal krijgt toch het voordeel van de twijfel omdat hij het namelijk wel altijd flikt om een echt team te maken.
-
Nog een oproep omtrent de OSM WK Poule, inmiddels zijn er al 7 aanmeldingen maar is natuurlijk ruimte voor meer.
:
Aanmeldlink :
https://links.voetbalpoules.nl/AYKwauoV9yeuneG1AOverzicht :
https://www.voetbalpoules.nl/poule/132609/stand/wk_2022En vergeet na het aanmelden niet je (extra)voorspellingen in te vullen!
-
Openingswedstrijd was alles behalve een visitekaartje.
Vandaag tegen Senegal ik ben benieuwd, ik verwacht geen overwinning. Al is dat maar beter ook, wij kunnen het beste 2e worden in de poule voor een eenvoudigere route voor de rest van het toernooi.
-
@L-R-van-kessel_NL Och och wat is en was Qatar slecht he haha
-
@Patje-Miltie_NL Costa Rica nog slechter zelfs , niet normaal.
Dit had ik ook niet verwacht gisteren.Wel al aardig wat verrassende uitslagen met Japan en Saudi Arabië.
-
@L-R-van-kessel_NL Of Spanje beter dan iedereen had verwacht? Ik heb ze in ieder geval in mijn poule niet als winnaar....
-
Al wat verrassende uitslagen gezien dit WK.
-
@L-R-van-kessel_NL Heb me ingeschreven.
-
België vond ik ook niet overtuigen tegen Canada. Naar mijn mening had Canada recht gehad op één puntje.
-
@LCFVR30_NL Was vooral een zwakke partij ja. Ze zullen het nog moeilijk hebben.
-
@Furrax_NL Belgie zit gewoon in een zware poule, Canada heeft een stug elftal met snelle spelers, Kroatie is altijd lastig en Marokko kan het zomaar op de heupen krijgen als zijn die mijn ziens nog wel de zwakste in de poule.
Ik ben bang dat de Belgen niet ver gaan komen dit toernooi aangezien ze bij een 2e plek in de poule tegen Spanje mogen en dat gaan ze niet winnen.Op het World forum plaats ik tevens dagelijks korte berichten over het WK, het forum daar is bijna net zo stil als hier ..
-
Gisterenavond heb ik toch een overtuigende tweede helft van Brazilië gezien. Vooral het tweede doelpunt van Richarlison mocht er zijn.
-
@L-R-van-kessel_NL Ik vind dat België hier toch iets kan bereiken als ze echt willen. Het is vandaag na Marokko gebleken dat de tijd van de gouden generatie erop zit. Martinez brengt Mertens erin als je Doku, Trossard en Carrasco op de bank heb zitten... Wat moet Trossard eigenlijk nog doen om zich te mogen bewijzen met een basisplek? Belachelijk.
-
@Furrax_NL Trossard is volgens mij DE man in vorm gebleken de afgelopen periode.
Eden Hazard tegen beter weten in blijven opstellen is ook verbazingwekkend.Het is jammer dat het WK hiervoor nodig is om de Belgen wakker te schudden dat het zo echt niet kan. Al had ik dit eerlijk gezegd voor het WK ook al verwacht.
-
Zeker weten. Iedereen ziet dat Trossard goed bezig is in Engeland behalve de trainer. Hazard is enkel mee vanwege zijn naam en dan nog kapitein mogen zijn. Hij is totaal overbodig nu.
-
Het ziet er zeer somber uit voor België. Een plekje in de achtste finales zit er naar mijn mening alleen in als het elftal op meerdere posities aangepakt wordt. Stuurt Martinez hoofdzakelijk dezelfde namen als tegen Canada en Marokko het veld in, dan is Kroatië zeker door.
Buiten Eden Hazard begrijp ik bijvoorbeeld niet dat Alex Witsel mag blijven staan. Misschien is het zelfs een optie om Kevin de Bruyne op de reservebank te plaatsen. Hij is een schim van de voetballer die hij is bij Manchester City.
-
Eden heeft daar eigenlijk niks te zoeken. Komt amper aan spelen toe bij Real Madrid. De koek is op zoals ze bij jullie zeggen. Martinez zijn tijd zit erop.
-
Aardige affiches hoor:
Nederland - USA
Spanje - Marokko
Japan - Kroatie
Argentinie - Australie
Frankrijk - Polen
Engeland - Senegal
Duitsland - Belgie (Vriendschappelijk) -
@Patje-Miltie_NL Vergeet Italie-Turkije en Colombia-Egypte niet haha.
-
Op voorhand had ik toch niet verwacht dat landen als België, Denemarken en Duitsland de poulefase niet zouden overleven. Realiteit is dat ze alledrie gewoon ondermaats tot slecht gespeeld hebben, al geldt dat ook voor Nederland en zij komen er toch zonder kleerscheuren door.