Loting Kanarifuglene League- seizoen 1 2023
-
@RísingStar_NL Ik wil nog wel meedoen als het kan?
-
@RísingStar_NL Neen. De reden daarachter is omdat KL4A en B momenteel uitsluitend bestaat uit nieuwelingen. Het zou dus wat krom zijn om door middel van loting een paar managers in een hogere divisie te laten starten zonder dat ze zelfs onderaan de ladder gestart zijn.
-
Nieuwe aanmeldingen:
Nog een extra nota voor late beslissers: voor KL4A is er nog 1 plaats beschikbaar. Voor KL4B nog 2 zitjes.First come first served!
Extra toevoeging aan KL4A:
Team 7 - Hassania Agadir - @Berksz_NLExtra toevoeging aan KL4B:
Team 7 - Hassania Agadir - @f-i-n-d-i-k_NL -
Zoals reeds aangegeven zoeken wij voor iedere KL een moderator.
Zonder moderators, kunnen de leagues niet starten. De moderator maakt de league aan a.s. dinsdag 10 januari tussen 21.30 en 22.30 uur, maar heeft hierbij wel het voordeel dat hij/zij de scout als eerste weg mag sturen!
Mocht je ons willen helpen hiermee, dan mag je je hiervoor aanmelden bij Frits van Turenhout of ajaxn001
De moderators krijgen van de organisatie een instructie toegezonden om de competities goed en zonder problemen aan te maken.
Tijdens de start van het event kunnen jullie de organisatie ook altijd contacteren.
Nog wat extra info:
Managers die interesse hebben om de league aan te maken, kunnen zich inschrijven bij de league waar ze ingedeeld zijn.
Wanneer een manager de enige in zijn/haar league is, dan zal hij/zij automatisch de moderator zijn.
Zijn er meerdere gegadigden, dan zal er een loting komen.
Wanneer een league geen aanmeldingen heeft, zal er uit alle managers in de league een moderator geloot worden.Inschrijven voor moderator kan tot maandagavond 9 januari 21:00 uur.
Daarna zal er aansluitend de aanwijzing en loting van de moderator plaatsvinden.
Moderators:
KL1: @NBMG60_NL
KL2: @McWilliam_NL of @Johandealverman20_NL
KL3A:
KL3B: @wooper_NL
KL4A:
KL4B: @daankaars_NL -
Zoals reeds aangegeven zoeken wij voor iedere KL een moderator.
Zonder moderators, kunnen de leagues niet starten. De moderator maakt de league aan a.s. dinsdag 10 januari tussen 21.30 en 22.30 uur, maar heeft hierbij wel het voordeel dat hij/zij de scout als eerste weg mag sturen!
Mocht je ons willen helpen hiermee, dan mag je je hiervoor aanmelden bij Frits van Turenhout of ajaxn001
De moderators krijgen van de organisatie een instructie toegezonden om de competities goed en zonder problemen aan te maken.
Tijdens de start van het event kunnen jullie de organisatie ook altijd contacteren.
Nog wat extra info:
Managers die interesse hebben om de league aan te maken, kunnen zich inschrijven bij de league waar ze ingedeeld zijn.
Wanneer een manager de enige in zijn/haar league is, dan zal hij/zij automatisch de moderator zijn.
Zijn er meerdere gegadigden, dan zal er een loting komen.
Wanneer een league geen aanmeldingen heeft, zal er uit alle managers in de league een moderator geloot worden.Inschrijven voor moderator kan tot maandagavond 9 januari 21:00 uur.
Daarna zal er aansluitend de aanwijzing en loting van de moderator plaatsvinden.
Moderators:
KL1: @NBMG60_NL of @Master of Puppets_nl_NL
KL2: @Johandealverman20_NL
KL3A:
KL4A:
Ik zie mijn naam niet bij de loting staan. Zou dat aangepast kunnen worden.
Mvg
-
Ondertussen hebben we voor elke league een moderator gevonden!
Loting moderator KL1:
https://chooserandom.com/item/c1f8873d-7bb0-4511-83e0-b620535dd4e6
Moderators:
KL1: @master-of-puppets_nl_NL
KL2: @Johandealverman20_NL
KL3A: @AppieL_NL
KL4A: @timostrijen_NL
Nieuwe aanmeldingen en wijzigingen:
Extra toevoeging aan KL4A:
Team 7 - Hassania Agadir - @Berksz_NLExtra toevoeging aan KL4B:
Team 7 - Hassania Agadir - @f-i-n-d-i-k_NL
Team 6 - FUS Rabat - @svenbrug_2_NLVoor KL4A en B is er telkens nog 1 plaatsje vrij! First come first served!
Nog een paar wijzigingen wegens een foutje van mij. Waarvoor excuses!
Wijziging KL1:
IN: @Appeldoorntje_NL - Team 16 - Espanyol
OUT: @Douwe-Kooistra_NLWijziging KL2:
IN: @Douwe-Kooistra_NL - Team 12 - Almeria
OUT: @Alain-Bendeler_NL (uitschrijving) -
En hier zijn de lijsten voor de moderators:
-
@doodskoppen_NL ik bedoelde KL3 voor de plek van de CPU, aangezien ik vorig seizoen heb gehandhaafd in KL3.
-
@Berksz_NL Oorspronkelijk had je jezelf uitgeschreven. Na de deadline van inschrijving heb je je opnieuw aangemeld (ruim na deadline) en daardoor kom je automatisch terug onderaan de ladder. Dus je zal opnieuw moeten starten in KL4A.
-
@doodskoppen_NL hi in Kl 2 komt een vervanger voor Alain maar het lijkt erop dat de naam van zijn vervanger niet correct is, Douwe-Kooista kan Ik niet toevoegen, kan je de naam even checken
-
@Johandealverman20_NL Managernaam is Douwe Kooistra (met een spatie dus) - Staat normaal op de correcte manier in het overzicht met de screenshots.
-
@doodskoppen_NL zo staat het er idd,heb iedereen toegevoegd, enkel Douwe-Kooistra nog niet omdat hij hierin geen manager in kent, heb kontakt met de genoemde manager en ga ervan uit dat het probleem opgelost gaat worden, bedankt zover
-
@doodskoppen_NL Ok Ik heb zijn naam gekopieerd uit de Kl 1 groep managers en jij is toegevoegd,ws een strontje in mijn oog, Kl 2 is volledig
-
@doodskoppen_NL Oké, duidelijk. Je kan me dan weer uitschrijven. Bedankt voor je snelle reactie.
-
@doodskoppen_NL Wordt er nog wat gedaan met die coin packs die je kan kopen? Kunnen die uitgezet worden als de competitie wordt aangemaakt bijvoorbeeld?
-
@AFCA6706_NL Dit zit nog altijd in een testfase. Deze ging 4 weken duren. Normaal zou de test moeten aflopen op 15 januari.
-
KL1 is aangemaakt en uitnodigingen zijn verstuurd!
Succes allemaal! -
MEDEDELING KL2:
We hebben verschillende opties bekeken maar helaas zal KL2 een herstart krijgen. De moderator hiervoor zal @McWilliam_NL zijn.
Datum en verdere info volgen nog.