Overtredingen CC93
-
Karlo van Lente van ons (toz) kocht net perongeluk een speler voor 0:00. Europa League
-
Overtreding in onderlinge wedstrijd van delta nl2
PAOK en Philadelphia Union, managers BVBPeregrinus en Arjanjezeer. Laatst genoemde heeft een speler in foute linie staan. SP in verdediging. Zie foto's ! https://prnt.sc/Szm-DBGcRKEQ -
@wooper_NL
Ik dacht dat ik op NK slot zat en heb per ongeluk 2 oefenpotten gespeeld tegen andere managers in cc!! -
Nee wat kut ouwe.
-
@Jordevjad_NL said in Overtredingen CC93:
@wooper_NL
Ik dacht dat ik op NK slot zat en heb per ongeluk 2 oefenpotten gespeeld tegen andere managers in cc!!Hier een screen van een van die oefenwedstrijden van Jordevjad tegen Kingnilo
-
Hier is nog een screenshot van gisteren
-
Overtreding Art of Soccer in eredivisie. Onderlinge transfer tegen waarde
-
overtreding manager Sir Alex Jurgenson van SV Oikos Nomos, Luis diaz op het middenveld spelen als linksbuiten in onderlinge wedstrijd.
-
Overtreding van The V Element.
Manager 'Necati Ergun' is uit de competitie gestapt en is nu vervangen door MangetsuNL.
Volgens de regels zou dat 500 strafpunten betekenen. De nieuwe manager heeft hier kennis van genomen en is ermee akkoord gegaan.
-
Oefenwedstrijd gisteren van Taboercu GG2 tegen Karlo van Lente TOZ
Europa league -
Staat er een straf op die coinpacks kopen tijdens de CC?
-
@AFCA6706_NL Daar staan inderdaad straffen op
-
Overtreding managers delta nl 2de divisie in speelronde 12 onderlinge wedstrijd. 631 opstelling gespeeld met 4 middenvelders.
Managers il-magnifico en ifenerium -