Nu ook al betalen om meer geld op de bank te hebben?
-
@Bjorn2321_NL Dit zal overal toegevoegd worden voor de komende 4 weken.
Helaas kunnen wij daar niks aan doen. Wij weten er zelf ook verbaasd over.
-
Applausje voor OSM, net als je denkt dat die zielige geldwolven het spel niet verder kunnen verneuken lukt het ze wel.
Nog meer geld binnen harken, nog commerciëler worden en nog meer de gebruikers verleiden geld in osm te steken. Mijn complimenten -
@Bjorn2321_NL Gelukkig kunnen we als managers onder elkaar afspraken geen gebruik te maken van deze waanzin. Word met de dag lachwekkender wat ze proberen.
-
Ik heb even het topic op het community forum samengevoegd met dit topic.
Wooper heeft een duidelijke uitleg gegeven over de situatie.
Mijn 2cents: Dit soort dingen zijn standaard geworden in free-to-play games. Natuurlijk begrijp ook ik dat teveel pay-to-win niet goed is, maar je moet wel in ogenschouw nemen dat Gamebasics/Miniclip een bedrijf is dat winst moet maken. Gamebasics heeft intern al vaak aangegeven dat het aantal gebruikers dat steevast bc koopt vrij klein is, dus moeten er andere methodes komen om de kosten eruit te krijgen en winst te maken.
Of hebben jullie graag dat de OSM-servers permanent offline gaan?
-
@FC-Eddie_NL ondertussen onderling al de discussies om al dan niet te stoppen met OSM. Misschien hebben ze dan minder servers nodig.
Los van de idiote feature op zich, is het schandalig dit in nu lopende competities toe te voegen. Ik heb al BC, dus geld, geïnvesteerd in scouts toen nog niets over deze feature bekend was. Dit is feitelijk gewoon oplichting. Ik wil mijn BC uit de lopende competities terug.
-
@FC-Eddie_NL Ze verdienen ook een godsvermogen aan advertenties. BC aanschaf is niet de enige inkomstenbron. Is het variabele tarief van de eneco zo hoog dat ze eigen vermogen 2.0 hebben bedacht?
Daarnaast is het helemaal nog geen feature die je kan uitschakelen, als ik nu een competitie probeer aan te maken, kan je clubkas compensatie uitzetten, maar daar valt dit niet onder. Dus mensen die een geavanceerde competitie aanmaken om van dat soort ongein af te zijn, worden nog opgelicht ook omdat via deze omweg precies hetzelfde bereikt kan worden. What the fuck zijn dat voor praktijken?
South Park heeft hier een aantal jaar geleden al een mooie aflevering over gemaakt, raad je aan om die te kijken.
-
@FC-Eddie_NL said in Nu ook al betalen om meer geld op de bank te hebben?:
Gamebasics heeft intern al vaak aangegeven dat het aantal gebruikers dat steevast bc koopt vrij klein is, dus moeten er andere methodes komen om de kosten eruit te krijgen en winst te maken.
Dit zal ook niet de manier zijn om meer geld binnen te harken. Mensen kopen misschien nu clubcash in plaats van BC. Mijn mening is dat meer mensen bereid zijn om een seizoenskaart te kopen waar alles in zit, dan heb je een gelijk speelveld tussen alle betalende managers. Echter dit werd een paar jaar geleden afgeschaft waardoor er toen veel spelers OSM verlaten hebben. Nu zit er regelmatig een big spender tussen die een hele hoop uitgeeft en dat ontmoedigt de kleine spenders die geen kampioen kunnen worden door de big spender.
-
@Roberto-Manciny_NL echt he hufters zijn het en het spel wordt steeds kutter.
Sommige spelers hebben na 4 wedstrijden al veel spelers rond de 100 gaat nergens meer over,ik kap ermee en hoop dat er velen gaan volgen. -
Wordt steeds debieler dit spel,nu kun je ook geld kopen voor geld wat een figuren daar hoop dat iedereen stopt met deze geldmachine.
Te Triest voor worden dit wat een stelletje .
Nu verliezen veel spelers die dat niet kunnen of willen betalen ervoor.
SCHAAM JE!!!!!!! -
Nog meer geld binnenharken ja?
Wat is er nou verbeterd aan OSM de afgelopen 10 jaar?
Helemaal niks. Ordinair geld binnenhalen en verder niets.