Tussenstanden + discussietopic crew kampioenschappen
-
@Gilles-Brunelos_NL excuus hiervoor, er waren een paar kleine vingertjes die me "hielpen" met spelen, daar werd het verkeerde team aangeklikt. Nogmaals excuus en straf aanvaardt
-
Tussenstand:
-
-
-
-
klein foutje van melvin
-
-
Eindstand Ronde 2:
-
Tussenstand na 2 speelrondes:
-
@Master-of-Puppets_nl_NL hoe is de score van onze 2e wedstrijd bepaald?
-
@AppieL_NL Doordat Delta niet kon spelen hebben jullie gewoon de 3 punten gekregen echter zijn er geen doelpunten bij opgeteld of afgetrokken.
-
@Master-of-Puppets_nl_NL hmm daar ben ik het dan niet helemaal mee eens, want dat is voor ons dan nadelig, nu hebben wij een minder doelsaldo dan GG, terwijl wij een betere uitslag hebben neergezet tegen Moneyball.
Ik ga er niet vanuit dat GG en wij straks in de laatste pot exact gelijkspelen en dat het op doelsaldo beslist wordt dus in de praktijk maakt het niet uit, maar het zou gek zijn als we benadeeld worden omdat een tegenstander niet genoeg spelers op de been krijgt
-
@AppieL_NL dat snap ik maar het is links-of rechtsom oneerlijk.
Daarom is het gewoon zonde als crews zich inschrijven en vervolgens niet genoeg managers op de been kunnen krijgen.
Verder heb ik ook alleen maar gehandeld naar wat mij verteld is.Zoals je al zegt verwacht ik ook niet dat er een gelijkspel uitkomt waardoor na de volgende ronde de terechte groepswinnaar bekend zal worden.
Succes in de volgende ronde
-
Helaas is er geen duidelijke oplossing hiervoor. De wedstrijd tussen Delta en Golden Glory werd gespeeld. Het doelsaldo van Golden Glory afnemen zou niet eerlijk zijn.
Mocht het gelijk eindigen tussen beide crews in de totaalstand, dan krijgt de crew met het hoogste aantal doelpunten in de onderlinge wedstrijd het voordeel.
Ik denk dat dit een eerlijke oplossing is.
-
Hierbij een eerste tussenstand vwb ronde3:
-
This post is deleted!
-
Nu de juiste (Volgorde was niet helemaal correct):
-
-
Hierbij de einduitslagen v.w.b. ronde 3 (Poulefase):