JR & TOT: Crewcompetitie
-
@Sir-Heyvaert_NL 0 landen zelfs!
-
Oekraïne is ingesteld.
-
Gisteren bekerfinale verloren na penalty's tegen Peter... Vandaag tweede geworden en 17bc gekregen... Slaat toch nergens op.
-
@Furrax_NL Komt omdat het een klein landje is en weinig mensen ik had 16 bc overigens.
En jij bent 1ste geworden met het aantal manager punten. -
Naast bovenstaande zorgt het uitzetten van clubkas compensatie er ook voor dat we een lagere bc bonus krijgen.
-
Het is geen vette hap nee
-
Je moet overigens niet verwachten dat je je seizoen, qua gespendeerde Bosscoins, weer goedmaakt met die bonus. Dat is nooit de intentie geweest van die bonus.
-
Mjah......
-
@FC-Eddie_NL Nee logisch ook. Slecht verdienmodel anders, is het sowieso wel, maar het mag imo toch wel wat hoger uitvallen. Of wij NL-ers spenderen gewoon te weinig om meer BC's terug te winnen.
-
Het kan ook hoger uitvallen, maar dan moet je dus in een grotere en vollere competitie spelen en tevens dienen alle geavanceerde instellingen aan te staan. Als je het dan goed doet (zeker met lage DS) kan je zo 50 tot 100 bc als bonus krijgen aan het eind van het seizoen.
Wees blij dat we überhaupt een bonus krijgen. Dit had GB niet eens hoeven doen.
-
@FC-Eddie_NL Je laat het als een gunst klinken, is het zeker niet in mijn ogen. Daarvoor is dit spel in zijn huidige vorm al teveel gericht op geld verdienen.
-
Dus? De hele westerse (zakelijke) wereld draait om geld verdienen. Dan nog steeds is GB niet verplicht om een bonus te geven. Het voegt wel wat toe aan klantenservice dat wel, maar een verplichting? Nee. En daarnaast plaatst GB geen pistool tegen je hoofd en zegt dat je honderden/duizenden bc per seizoen moet gaan spenderen of anders...Dat is nog altijd je eigen keuze. Je kan er ook voor kiezen om elke dag maximaal 4 spelers via de transferlijst te kopen (de 4 gratis bc die je elke dag krijgt) en je doelstelling te laten voor wat het is.
Oh, en die 4 gratis bc die je elke dag krijgt is zeker ook een verplichting van GB aan ons? En (web)winkels die even een korting geven op hun producten doen dat natuurlijk ook uit verplichting naar hun klanten, omdat ze zoveel geld verdienen zeker? Grapjas :rofl:
Wil of kan je niet zoveel betalen om elk seizoen veel BC neer te tellen? Geen probleem, we hebben immers niet allemaal veel geld te spenderen. Maar accepteer dat dan of stop met spelen.
Misschien moet je wat minder tijd spenderen op torrent sites en voor al die dingen gaan betalen i.p.v. ze gratis van het internet afhalen. Dan raak je niet zo snel in paniek wanneer een bedrijf haar verdienmodel iets aanpast en je daardoor misschien iets meer geld moet gaan uitgeven dan dat je eerst deed.
-
@FC-Eddie_NL Zeg ik dat het een verplichting is? Nee, dus bespaar je die preek dan ook maar. Tuurlijk draait het om geld, voorheen was dat van minder belang bij OSM, maar 3.0 is 100% erop gericht meer geld te verdienen dan voorheen (Pay to win). Letterlijke uitspraak van Derwort was hoe hij meer geld kon verdienen. 100%! Mag hij van mij dan ook wat tegenover stellen. Die gratis coins zijn ook gewoon een marketingtool, dat brengt voor GB alleen maar meer in het laatje als je dit over het grotere geheel bekijkt, denk ik.
-
Sorry als ik een beetje bot overkwam, maar je bent al sinds de start van 3.0 over dezelfde dingen aan het zeuren. We zijn inmiddels zo'n 9 maanden verder, maar je speelt nog steeds OSM. Dus zo erg is het allemaal ook weer niet. Anders was je allang gestopt met spelen.
-
@FC-Eddie_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
Sorry als ik een beetje bot overkwam, maar je bent al sinds de start van 3.0 over dezelfde dingen aan het zeuren. We zijn inmiddels zo'n 9 maanden verder, maar je speelt nog steeds OSM. Dus zo erg is het allemaal ook weer niet. Anders was je allang gestopt met spelen.
Als je goed kijkt ben ik gestopt. Speel alleen CrewCup voor de crew. OSM 3.0 heeft een 2e kans gehad en dit spel is nog steeds ruk ter vergelijking met 3.0. Bugs, slechte updates en ontbrekende features. Hoe kan iemand er positief over zijn? Behalve diegene die diensten verlenen voor OSM. Commentaar leveren is dan not-done, terwijl de mensen die dit doen voor 90% gelijk hebben. Tevens zeur ik niet over dezelfde dingen, en als ik dat al doe heb ik daar alle recht op. Speel het al lang genoeg, voldoende meegemaakt en dagelijks enige jaren dit spel met plezier gespeeld... tot sinds enige tijd. Ik mag dus "zeuren" vind ik. En als iemand van GB slim is dan pakken ze pen en papier en luisteren ze naar meer "zeurende" gebruikers zoals ik!
-
Dan hebben we een andere definitie van stoppen Het spelen van de crewcup betekent dat je nog steeds managet (ook al is het dan maar op 1 slot), dus dat zie ik niet als stoppen. Dan zou je niet meer inloggen of zelfs je account hebben verwijderd. Het posten op het forum betekent ook gewoon dat je nog altijd OSM speelt.
Wij mods en staffleden zijn lang niet altijd even positief geweest over de afgelopen periode. Maar dit wordt dan voornamelijk achter de schermen besproken.
Commentaar hebben mag best zolang het maar goed is onderbouwt. Ik denk dat we het beide wel eens zijn dat, zeker in de periode tussen de start van 3.0 en het nieuwe forum, er voornamelijk onzin werd uitgekraamd zonder ook maar enige vorm van onderbouwing of oplossingen. Daar kan GB ook weinig mee niet waar?
Ik ben het met je eens dat GB best wat meer mag communiceren met de community over wat er gaande is en hoe de community over bepaalde zaken denkt. Maar uiteindelijk ligt de beslissing bij GB en niet bij de community.
-
Posten valt niet onder OSM spelen Het is gewoon zelfs helemaal losgekoppeld tegenwoordig, dus dat is wel even iets anders dan een team managen, wat daadwerkelijk spelen van het spel is. Gestopt ben ik wel voor mijn gevoel, alleen de crew kan mij wat schelen. De crew in de zin van het forum, de mensen & de gezamenlijk dingetjes op het forum. Iets wat de CC ook is, aangezien het door de community is gecreëerd en niet eens officieel onderdeel is van OSM. Daar valt over te discussiëren, maar daar heeft ieder zo z'n kijk op denk ik :slight_smile:
Ik heb vele malen mijn kritiek onderbouwd. Dit heeft geen enkel effect want mensen zoals Harry Poon kijken het eens aan en klikken doodleuk verder. Wat wij hier zeggen heeft geen enkele invloed, al heb je de beste argumenten. De plannen die door de beheerders worden gemaakt worden gewoon op ons bordje gelegd, of wij het willen of niet. Dan pas gaan ze eens aanpassen. Dit is Gamebasics ten voeten uit, altijd al zo geweest. Alleen met 3.0 zijn er adviezen geweest, wellicht. Afkomstig van de community en geïmplementeerd door GB. Focus ligt op omzet, winst, groei en marktaandeel. Niet op kwaliteit, productiviteit, klant en noem ze maar allemaal op.
GB is een bedrijf. Dat wilt niet zeggen dat je alles kunt doen zonder daarbij commentaar te krijgen wanneer mensen het idee hebben dat er een bepaalde grens is bereikt of zelfs is overschreden. Maar goed, net als dit kan ik er nog een A4 achteraan typen, nobody cares. Dit forum is nog geen 25% van het ooit was, hetzelfde geldt voor OSM 3.0.
-
En daar gaan we weer.
Ik zeg Maleisië.
-
@Furrax_NL
goed voor mij -