Overtreding CC97
-
Post hier de overtredingen
-
Aangezien overtredingen topic er nog niet is graag noteren:
Speler kopen voor 00:00
https://share.icloud.com/photos/032pGYQGy0kF7uFxtsF7iaF3A
Door corinthians manager; inajaxdy
Crew ; MoneyballCc conference league
-
@jordy88_1_NL Volgens mij was Berry net wat sneller
Overtreding speler kopen voor 00:00uur
Conference League
Manager: Berry Sneller
Club: Corinthians
Crew: de Musketiers(Zie screenshot @jordy88_1_NL )
-
Overtreding gisterenavond door Danny Damwoude - Al Wahda Eerste divisie. Crew is Solo Noi crew
-
Vermoedelijk bedoeld Jordy hier Berry Sneller ook mee. Indy (inajaxdy) heeft namelijk gewacht tot het 0:00 uur was en is dus niet voor 0:00 uur geweest.
-
Yep, Berry was te snel, helaas.
Vandaag heeft onze hele crew oefenwedstrijden tegen gekregen van AA Gent van manager Vindordt van New Revolution.
Hierbij 3 van de 4 screenshots -
Wij hebben ook allemaal een oefenwedstrijd tegen gekregen van VinDordt, New Revolution.
-
CL, GG1: speler tweemaal verhandeld binnen de crew zonder tussenkomst van een worker.
-
Overtreding in Eerste Divisie. Gil Vicente verliest op 22 september met 9-0 van crewgenoot met vrijwel alle spelers in verkeerde linie (oa verdediger op doel).
-
Wederom overtreding van Gil Vicente in de eerste divisie. Gisteren 10-0 verloren van crewgenoot met veel spelers op verkeerde positie, o.a. verdediger op doel.
Los van de strafpunten die dit oplevert lijkt mij overigens een extra straf gepast als bij einde seizoen een team van deze crew (JRX) op doelsaldo boven een ander team eindigt.
-
Onderlinge match met spelers op foutieve positie, keeper op verdediging en in aanval in eredivisie
-
idem voor speeldag 7 bij zelfde crew Warriors, aanvallers op middenveld en ook keepers.
-
Speeldag 27 -> verdediger in onderlinge match op middenverld bij warriors
- Alessandro Furtado -> verdediger in een 4-4-2 op middenveld
-
@Gizmo69_NL 2 van de 3 kan ik niet als een overtreding zien. Overtredingen moeten gemeld worden binnen de 72 uur.
-