Nieuw event/nieuwe competitie.
-
Hallo allemaal,
Het idee is om een nieuw soort competitie/event in te brengen die het hele jaar door blijft lopen, met uitzondering van de zomer(vakantie).
Dit idee is ontstaan vanuit onze crew competitie, van Voetbal Maffia en Maffia Rising. Daar spelen we een crew competitie in de Club Stars League(16 clubs, allemaal dezelfde teamwaardes en dezelfde ds, zonder transfers, alle timers staan uit en oefenwedstrijden zijn ook verboden). Het komt dus aan op tactiek en uiteraard ook wat geluk hebben met de trainingen.
Het is de bedoeling dat we dit gaan spelen met een promotie/degradatie regeling, dat houdt ook in dat we minimaal 48 managers nodig hebben om dit te realiseren.
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties hierover.
Als iemand geïnteresseerd is graag hieronder vermelden of stuur mij een even een privé bericht.Vanuit TOZ, TFE en Veterans is er al wat lichte interesse. Vanuit REV speelt sowieso iemand mee en daar wordt nog rond gevraagd of er animo voor is, zelfde geldt voor TVE en DEL (het rondvragen).
Voor de startdatum en hoe het er verder allemaal uit gaat zien wil ik eerst graag met de leiders/captains van andere crews gesproken hebben om samen te overleggen wat hierin handig is, ook in verband met de lopende events en de events die nog komen.
Overigens hoef je niet in een crew te zitten om mee te spelen, iedereen is welkom om mee te doen!
Meer informatie volgt nog en als er vragen zijn kan je mij altijd een PB sturen.Met vriendelijke groet,
Jeffrey
-