Zoekt crew / nieuwe leden
-
ik zoek een crew
-
The V Element is op zoek naar nieuwe leden
Wij bieden:
Ruimte voor ideeën en eigen inbreng
Een prettige werksfeer in een informele crew
We communiceren duurzaam
Uitstekende doorgroeimogelijkheden van TVE naar TFE
Goede secundaire crewvoorwaardenWij vragen:
Goede communicatieve eigenschappen en een vriendelijke houding
Beheersing van de normale omgangvormenBen je geïnteresseerd, neem dan contact op met @wooper_NL @Douwe-Kooistra_NL of
-
-
Op OSM World: At XTREME there is room for managers who are willing to play battles, sign up on the crew page or at KOIRAC ( https://en.onlinesoccermanager.com/User/Profile )
-
Als er nog managers zijn die het niet meer naar hun zin hebbe bij hun huidige crew. Door te weinig activiteiten of een niet zon leuke sfeer. Sluit je gezellig bij de Warriors aan. Wij zijn een gehecht groepje die altijd wel lol hebben en van alles bespreken in onze crewchat via whats app. Wij hebben allemaal een winaarsmentaliteit en zijn leergierig . Wij doen ook mee aan de crewcup en spelen altijd duels. Mocht je denken het lijkt me wel wat en ik ben zelf ook aardig fanatiek. Stuur mij een berichtje en we maken er wat van zie steeds meer crews die eigenlijk niet zo actief meer zijn. Waar wel managers inzitte die misschien nog graag duels wille spelen of crewcup. Sluit je dan gezellig hier aan. Ik hoop je snel te zien bij ons. Mvgr Rob
-
@Carphunter79_NL sucses maat,mvg
-
@Carphunter79_NL Lekker serieus nemen. Teambouw?
-
Wij van Moneyball zijn opzoek naar nieuwe leden!
Wij zijn een jonge en ambitieuze crew met veel ervaren leden (voormalig top 10 Crews) die het doel hebben zich naar de top te duelleren.In onze recente geschiedenis hebben we ons naar mooie prestaties geknokt, zo zaten binnen jaar in de top 100 van de Crews en inmiddels zijn we, nog geen 2/3de jaar later al in de top 50 beland. We hebben ons naar de Eredivisie van de Crewcup geknokt en hebben we 71 van de 81 gespeelde Duels gewonnen in deze periode.
Wie zijn wij?
→ een ervaren doch jonge crew
→ een crew met ruimte voor iedereen
→ een statistische crew
→ een gezellige doch serieuze crew
→ een voetbal minnende en liefhebbende crewWat hebben we je te bieden?
→ veel ervaring en dus hulp op veel gebieden
→ ruimte voor nieuwe ideeën
→ een zeer georganiseerde Discord pagina
→ gezelligheid met en onder alle leden
→ doorlopende Duels met de mogelijkheid tot het spelen van de CrewcupWat verwachten wij van jou?
→ ervaring op OSM en het spelen van Duels
→ actief meedoen op de Discord pagina
→ loyaliteit en betrouwbaarheid
→ meedraaien in de Duelteams
→ je volle inzet bij deelname aan CrewcupIs deze crew iets voor jou?
Bekijk dan onze crewpagina en neem contact op met mij (Huggie Bear). -
Hallo iedereen !
Ik ben Celienw, samen met mijn broer hebben we een crew met meer dan 12.300 medailles, het heet "The Belgian Empire". (Wereld server)
We zijn momenteel op zoek naar leden die vastbesloten zijn om samen met ons de hoogte in te gaan...️️Om lid te worden van het team:
-Een discord hebben (voor de volledige server)
-Ervaring
-Frans, Nederlands of Engels spreken
-Net zo actief zijn in het spel als op de discord server
-Respectvol zijn
-Gevechten spelen️Gespeelde competities:
-CCW
-CFC️Crew doel:
-Road to 17,5k️Geïnteresseerd?
"Celienw" of "Celestinw" op OSM
"celienw" of "1tino_tino1" op DISCORDBedankt dat je de tijd hebt genomen om deze regels te lezen en nog een fijne dag
-
The Fifth Element en The V Element is op zoek naar nieuwe leden
Wij bieden:
Ruimte voor ideeën en eigen inbreng
Een prettige werksfeer in een informele crew
We communiceren duurzaam
Uitstekende doorgroeimogelijkheden van TVE naar TFE
Goede secundaire crewvoorwaardenWij vragen:
Goede communicatieve eigenschappen en een vriendelijke houding
Beheersing van de normale omgangvormenBen je geïnteresseerd, neem dan contact op met @wooper_NL @Douwe-Kooistra_NL
-
-
-
@wooper_NL Wat schuift het?
-
Dan verwijder ik nog liever mijn account hier.
-
@wooper_NL Iemand met mijn status op OSM heeft dat niet nodig.
-
Even serieus: Na meer dan 30 managers via PM te hebben aangesproken voor een lidmaatschap waarvan er 4/5 in de wachtkamer staan laat de rest niks meer weten. Just Relax toch een topcrew op OSM is met spoed opzoek naar 3/4 nieuwe managers. Ondanks we met 17 in de crew zitten is het altijd bedelen om managers te sprokkelen voor de CC en sindsdien de duels die we terug nieuw leven hebben ingeblazen.
Wat verwachten we van jullie?
Mee willen doen aan Crewcomp, Crewcup of duel. Uiteraard kiezen we onderling wat jullie voorkeur draagt.
Communicatie via WhatsApp is verplicht en eventueel Discord.Interesse? PM mij en je krijgt taart op 8 mei als ik 15 jaar lidmaatschap vier.
Btw, we zijn al sinds maart 2007 actief op OSM en in de wandelgangen gaat de ronde dat JR doorgaat tot 2027.
-
Y a-t-il un équipage pour moi ?
Is er een bemanning voor mij?
-
hallo allemaal
ik ben ondanks weer begonnen met osm
ik ben ook weer opzoek naar een leuke actieve gezellige crew
dus heeft er iemand een leuke plekje hoor ik het graag
ik doe graag mee met alles wat voor de crew kan -
Ik ben opzoek naar een leuke crew! Actieve speler & veel ervaring!
-
Hallo allemaal,
Ambiteuze speler opzoek naar crew!
Sinds kort weer OSM opgepakt en ik heb het weer lekker te pakken. Ik ben veel actief en heb de ambitie in een CREW een waardig en actief lid te zijn.
Voor meer vragen PM me even!
Groetjes,
Jim -
-