Admin hulp
-
-
@FC-Eddie_NL Hoi
Ik heb tot 2 keer toe nu Galatasaray gekozen en tot 2 keer toe MKE Ankaragücü toegewezen gekregen ...
-
@VascoKiprich_NL said in Admin hulp:
@FC-Eddie_NL Hoi
Ik heb tot 2 keer toe nu Galatasaray gekozen en tot 2 keer toe MKE Ankaragücü toegewezen gekregen ...
P.s. de eerste maal is de league die zojuist begonnen is, de 2e maal is de league die ik vast ingepland heb .. en voordat iemand denkt dat ik misschien zelf per ongeluk de verkeerde club gekozen heb, niet het geval.
Er zit een bug in en het is waardeloos.Extra info: dit gebeurde via pc en niet de mobiele app
-
Is het misschien mogelijk dat de nieuwe league die nog niet gestart is verwijderd wordt en ik mijn punten terug krijg?
-
Bij de een staat MKE als team voor volgend seizoen, bij de ander Galatasaray.
Dus ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar iets klopt er niet. -
Nou, je foto shortcode werkt ook niet, dit is delink: https://ibb.co/s2dKJcD
-
Ik heb er een melding van gemaakt, maar ik verwacht pas na het weekende een reactie.
-
Oke, dank je wel. Ik weet iig dat ik geen nieuwe leagues meer vanaf PC instel.
Ik hoop dat ze hem kunnen deleten. -
Het team dat je ziet in de OSM app zou het team moeten zijn dat je volgend seizoen zal gaan managen. Indien dat toch niet het geval blijkt te zijn, dan moeten we weten via welk platform je de instellingen hebt gemaakt en wanneer.
-
Ik heb het op mijn pc aangemaakt via de Chrome browser.
Het kan wel zijn dat het zou moeten zijn, maar toch is het niet zo. Ik zie op mobiel de club die ik gekozen heb en op pc de club die ik werkelijk toegewezen heb gekregen.
Maar voor nu, kan de aankomende competitie niet gewoon gewist worden en mijn punten hersteld? Het is toch duidelijk dat er voor de 2e keer iets fout gaat buiten mijn schuld om?Ik heb echt geen zin om nog een 2e keer straks een lang seizoen te moeten uitspelen wat ik niet gekozen heb. Dan stop ik er nog liever mee ...
-
De verkeerde weergave via de webversie is waarschijnlijk een visuele bug. Dit probleem speelt al een tijdje en er is eindelijk een oplossing voor gevonden. Dus als het goed is is dat probleem dan in ieder geval verleden tijd.
Het is inderdaad vervelend dat toen in september het niet goed ging ondanks de correctie, maar je hebt er verder geen melding meer van gemaakt. Ze kunnen bij Gamebasics dan ook niet weten dat het verkeerd is gegaan.
Je huidige competitie zal niet verwijderd worden omdat er nog andere managers aan je competitie deelnemen. Ook compensatie in de vorm van Bosscoins zal niet gebeuren. Het enige wat ze voor je kunnen doen is je uit deze competitie zetten en een nieuwe voor je aanmaken waarin je Galatsaray zal managen. Wil je dat?
-
@FC-Eddie_NL Dacht dat OSM geen mensen meer uit de competities konden zetten? Kunnen ze trouwens ook oude competities terug halen? Heb nooit enige compensatie gehad toen mijn competitie verwijderd werd door een bug.
-
Ik heb wel melding gemaakt, er is gewoon niets mee gedaan.
En ik wil niet dat de huidige competitie verwijderd wordt, ik wil dat de aankomende verwijderd wordt.
Je kunt wel zeggen dat het verholpen is, maar hoe weet ik dat zeker? Er staat immers nog steeds dat mijn volgende ploeg Ankaragucu is. En als ik die weer toegewezen krijg, kan het weer niet verwijderd worden vanwege de andere coaches die in die competitie zitten.Ik vind dat OSM maar weinig doet om dit soort problemen recht te zetten.
Hoe moeilijk is het om gewoon de aankomende competitie te verwijderen en iemand zijn punten te compenseren, het is toch duidelijk dat ik niet voor dit team heb gekozen?Sorry, maar in mijn ogen moeten jullie beter doen dan gewoon zeggen: het is verholpen en het is visueel. Als blijkt dat het toch weer fout zit, hoe wordt het dan rechtgezet?
-
Even een P.S.
Niet alleen heb ik wel melding gemaakt voordat deze competitie begon, het was zelfs aan jou, via chat: https://nimb.ws/RkUoEJ
Op 18 september, 4 weken voordat deze competitie begon, heb ik je al op de hoogte gebracht van het euvel en gevraagd of het een bug was.
En nu probeert men het dus op mij af te schuiven dat ik het niet gemeld heb en men dus niets kon doen.
Kom op zeg, jullie kunnen toch wel beter?
-
Bericht 1 van 2
Laten we alle gebeurtenissen even op een rijtje zetten, want ik ben zelf nu een beetje in de war.
-
Op 12 september heb je op het Engelse support de vraag gesteld of er iets mis ging met je instellingen voor het nieuwe seizoen. Dit bleek uiteindelijk correct, want de admin SpecialOne heeft het team in de database gecorrigeerd.
-
Een dag later heb je op het Engelse support forum je onvrede geuit over het dichtgooien van je topic. En weer een paar dagen later heb je mij een PM gestuurd. Ik heb je toen gevraagd wat het probleem dan was, omdat je team gecorigeerd was. Hier heb ik vervolgens geen antwoord meer van je gehad.
-
Nu heb je een paar dagen geleden melding gemaakt dat de correctie die Gamebasics had uitgevoerd niet heeft geholpen. Hier heb je inderdaad gelijk dat je wel degelijk het probleem weer opnieuw gemeld hebt. Waarom je toch het verkeerde team hebt gekregen, weet ik niet, maar is uiteraard zeer vervelend.
-
Oké, je wilt dus dat de instellingen voor het nieuwe seizoen wordt gedeletet en de Bosscoins terugkrijgen.
Klopt dat zo een beetje?
-
-
Bericht 2 van 2
Wat kunnen we nu doen?
Stel dat Gamebasics je huidige instellingen verwijderd en de Bosscoins teruggeeft. Wat wil je dan daarna gaan doen? Als je dan opnieuw de instelling voor Galatasaray wilt gaan maken, dan kan ik je nu alvast zeggen dat dit weinig nut heeft.
Waarom? Ten eerste omdat volgens de database je nu namelijk wél Galatasaray gaat managen volgend seizoen. Dat was in september niet het geval en daarom werd dit door Gamebasics gecorrigeerd. Ten tweede, omdat de visuele bug in de webversie van OSM er nog altijd zit. Dat betekent dat als jij de instelling weer opnieuw maakt, dat je vervolgens wéér een verkeerd team zal zien staan in de webversie.
Deze visuele bug in de webversie is er al ruim een jaar en in 99% van de gevallen is het precies dat, een verkeerde visuele weergave. Maar het correcte team wordt vervolgens wel gemanaged wanneer het nieuwe seizoen ingaat. Kan het straks alsnog mis gaan? Ja, dat kan uiteraard.
Persoonlijk vind ik dat je een compensatie hoort te krijgen voor het niet krijgen van het juiste team in je huidige seizoen, maar Gamebasics wil dat voor wat voor reden dan ook niet inwilligen. Mocht je van plan zijn om weer dezelfde instelling (Galatasaray) voor het nieuwe seizoen te gaan maken, dan zou ik adviseren om het voor nu te laten staan en af te wachten. Simpelweg omdat de database het correcte team vermeld en de visuele bug er op de webversie nog altijd is. Gaat het toch weer mis, dan verwacht ik dat Gamebasics wel meer gaat doen dan dat ze nu willen doen.
-
Klopt
-
Er staat nog altijd Ankaragucu als team voor volgend seizoen.
Ik heb dus geen garantie dat het nu wel goed gaat, de vorige keer ging het immers ook niet goed, terwijl men aangaf dat het gewijzigd was.
Deze visuele bug in de webversie is er al ruim een jaar en in 99% van de gevallen is het precies dat, een verkeerde visuele weergave. Maar het correcte team wordt vervolgens wel gemanaged wanneer het nieuwe seizoen ingaat. Kan het straks alsnog mis gaan? Ja, dat kan uiteraard.
Visueel of niet, ik speel toch echt met Ankaragucu, waarom blijf je er omheen draaien?
Persoonlijk vind ik dat je een compensatie hoort te krijgen voor het niet krijgen van het juiste team in je huidige seizoen, maar Gamebasics wil dat voor wat voor reden dan ook niet inwilligen. Mocht je van plan zijn om weer dezelfde instelling (Galatasaray) voor het nieuwe seizoen te gaan maken, dan zou ik adviseren om het voor nu te laten staan en af te wachten. Simpelweg omdat de database het correcte team vermeld en de visuele bug er op de webversie nog altijd is. Gaat het toch weer mis, dan verwacht ik dat Gamebasics wel meer gaat doen dan dat ze nu willen doen.
Een bedrijf wat letterlijk miljoenen verdient aan een online spel, wil geen compensatie geven wat hen letterlijk NIETS kost, bevestigt meteen weer wat iedereen over Game Basics denkt. Afijn, ik heb nooit om compensatie gevraagd, ik wil gewoon mijn eigen punten terug en volgend seizoen gewist zien ... Dit seizoen draait nu en zal ik uitspelen, hoeft verder dus ook geen compensatie voor gegeven te worden. Laat ze bij game Basics nog maar eens aan hun Goddelijke scheten ruiken, dat is immers wat arrogante mensen doen figuurlijk.
Een dag later heb je op het Engelse support forum je onvrede geuit over het dichtgooien van je topic. En weer een paar dagen later heb je mij een PM gestuurd. Ik heb je toen gevraagd wat het probleem dan was, omdat je team gecorigeerd was. Hier heb ik vervolgens geen antwoord meer van je gehad.
Dat is niet waar, ik heb je wel degelijk beantwoord, alleen werd er wederom geen oplossing geboden, enkel maar een wedervraag. Ik heb toen niet meer hier gekeken. Ik heb ook een leven buiten OSM en dacht laat maar zitten. Tot het voor een 2e keer misging ... Je kunt natuurlijk proberen mij hier voor lul te zetten met je antwoorden, maar feit is dat ik niets verkeerd heb gedaan, maar dat er iets verkeerd is gegaan door een bug, buiten mij schuld om en dat het machtige, rijke Game Basics daar omheen blijft draaien, de reden hiervoor is mij volkomen onduidelijk.
Stel dat Gamebasics je huidige instellingen verwijderd en de Bosscoins teruggeeft. Wat wil je dan daarna gaan doen?
Ik wil geen nieuwe competitie meer instellen, daar ben ik wel klaar mee. Maar goed, zolang GB er omheen blijft draaien via een admin die verder niets in te brengen heeft, laat maar ...
Houd die armzalige 160 punten maar.
Sluit het topic maar snel, voordat andere spelers zien hoe moeilijk de arrogante top van dit spel doet om iets wat hen letterlijk niets zou kosten om het op te lossen, namelijk 160 puntjes te besparen...Bedankt voor je hulp he?