Winners Cup finalist en toch managerpunten verlies???
-
Beste mensen,
Ik denk dat de beloning voor Winners Cup prestaties op de schop moet.
Serieus hoor! Ik haal de finale. Met 32 managers die gewoon goed zijn. Verlies die wel, maar ga alleen maar punten achteruit omdat ik ook een paar wedstrijden verloor. Mogelijk komt dat omdat ik niveau 10 ben, maar zo wil je toch geen Winners Cup spelen, terwijl die juist zo leuk is.
Ik denk als ik de finale gewonnen had, dat ik nog steeds punten zou hebben verloren:-) -
Hoi,
Dit heeft niet zo veel te maken met de Winners Cup, maar meer met hoe het medaillesysteem werkt. Bij een nederlaag verlies je meer medailles dan dat je erbij krijgt bij een overwinning. Hoe hoger de divisie, hoe groter dit verschil. Dan zal je echt meerdere wedstrijden moeten winnen om één nederlaag goed te maken. Dit is voor iedereen verder hetzelfde, ongeacht of je in een normale league of in de Winners Cup speelt.
Je kunt het ook zien als een extra uitdaging om aan het einde van de rit je totale aantal medailles hoger te hebben dan bij de start van de Winners Cup.
-
@FC-Eddie_NL dat gaat nooit lukken omdat er altijd managers bij zijn met een onwaarschijnlijk dure selectie.
Dat ik de finale haalde was voor mij al een verassing en dat je dan ziet dat je managerpunten bent gezakt valt dat niet te rijmen.
Je zou voor een nederlaag in de WC nooit zo veel punten moeten verliezen bij een nederlaag.
Ook speel je vaak een wedstrijd met veel invallers, omdat het met de finale 13 wedstrijden zijn zonder rustdag. Ý -
@Coach-Taylor_NL Ik begrijp je punt heel goed maar het medaillesysteem 'straft' de beste managers als die ook maar één keer niet winnen.
Een verdeelsleutel in de Winners Cup zou het aantrekkelijker maken voor divisie 10 managers, echter of dit valt in te regelen is maar de vraag. Ik ben bang van niet.
-
Topic Closed
-