SKHF Café
-
Zomervakantie is voorbij maar het café word niet echt meer gevonden..
-
Waar is de tijd...
-
waar is de tijd dat het spel nog leuk was man man man wie geld heeft wint nu ...
-
@QT1977_NL Op basis waarvan vind je dat? Ik zie inderdaad in de Winners Cup selecties voorbijkomen met hele hoge teamwaardes maar deze winnen hem vaak niet.
Tactiek blijft nog altijd leidend als je echt goed bent.Aan de andere kant is het net als het echte voetbal dat de teams met het meeste geld wel het meeste mee doen om de prijzen.
-
@QT1977_NL Wat jij zegt klopt helemaal niet, tis echt strategie en denkwijze en creativiteit die je laat winnen. je kan zoveel geld inzetten als je wilt maar als je niet een betere tactiek hebt dan je tegenstander dan verlies je zoiezo.
En wat @BrandZone_NL zegt hoe meer geld je hebt hoe betere spelers en dus ook meer kans om te winnen.
-
En weer een verschrikkelijke laffe aanval van links in de USA.
Charlie Kirk is om het leven gekomen bij een doelgerichte aanslag. Een man die zo sterk was in het debat, het gesprek aan kon zonder emotie en alleen met feiten de mond gesnoerd omdat tegenstanders hem als een gevaar zagen.
Weer een gitzwarte dag in de geschiedenis.
-
@Cutters-Choice_NL Kan je wel een tipje van de sluier geven?
-
@Cutters-Choice_NL Netjes man, alleen één opmerking waarvan ik hoop dat ik het mis heb. De dobbelsteen klopt niet?
Boven 1 , Links 4 rechts 2/5. Bij een van de 2 had de 4 rechts moeten zitten ipv links
Zou wel op te lossen zijn door die 2 ook een 5 te maken natuurlijk. -
Eigenlijk was het de bedoeling dat ik er 8 ging inzetten maar toen ze klaar was kwam deze eruit.
-
@Cutters-Choice_NL Netjes man, alleen één opmerking waarvan ik hoop dat ik het mis heb. De dobbelsteen klopt niet?
Boven 1 , Links 4 rechts 2/5. Bij een van de 2 had de 4 rechts moeten zitten ipv links
Zou wel op te lossen zijn door die 2 ook een 5 te maken natuurlijk.@BrandZone_NL Geen idee
De tattoo staat ook voor geluk, risico pakken en hoop op een goeie afloop.