Series
-
Peaky Blinders gezien, wat is dat goed zeg
-
Die staat ook nog altijd op mijn 'verlanglijstje' bij Netflix. Ben zelf nu begonnen met Luke Cage. Daarvoor seizoen 4 en de eerste 9 afleveringen van seizoen 5 van Arrow gekeken. Nu even een stop helaas. Gaat ergens in januari weer verder. En weer daarvoor 4 seizoenen van Orphan Black gezien. Ook een leuke serie.
-
Een miniserie met en van Tom Hardy, ziet eruit als iets wat gaaf wordt, en begint al vrij snel.
-
1-1-2017 21:30 Sherlock seizoen 4. Freaking awesome, kijk al 3-5 jaar naar uit
-
@Glennevire_NL 3 tot 5 jaar?
-
-
Westworld. Holy shit.
-
@DominicM_NL said in Series:
Westworld. Holy shit.
Gaaf hé. Zelf onlangs The OA afgekeken... Uiteindelijk was het einde beetje letdown/de ontknoping. Zou t een 7.3/10 geven
En met The X-Files bijna klaar met seizoen 6 zitten heel veel toffe afleveringen tussen -
De serie Fauda op netflix is ook een goede!
-
8-1-2017 22:00 Sherlock seizoen 4 aflevering 2. Freaking awesome, keek al 6-8 dagen naar uit
-
Eerste episode van Taboo nu dan ook gezien. Nog niet laaiend enthousiast maar mijn interesse is wel gewekt iig. Het wordt erg geheimzinnig gebracht, wat me wel aan staat, en het dialoog en de setting is tof.
-
@Vjenne-Rulezz_NL said in Series:
8-1-2017 22:00 Sherlock seizoen 4 aflevering 2. Freaking awesome, keek al 6-8 dagen naar uit
Ik vond hem ook erg goed. Itt de eerste aflevering die me zwaar tegenviel... De 1e van seizoen 4 maar een 8.0 op imdb en de 2e een 9.7
-
Finale van Taboo was vet zeg!
-
Volgende week eindelijk weer verder met designated survivor..
Iemand hier die overigens 24: Legacy volgt?
-
@Vertrigo_NL
Ja ik. Ben nu bij aflevering 4! 3 was erg vet/gaaf.
Verder gisteren Seizoen 3 van Peaky Blinders afgerondt. BBC houdt van kwaliteit >boven kwantiteit(maar 6 episodes) en vindt het erg goed. Cillian Murphy is weer geweldig als Thomas Shelby en Paul Anderson is heel goed als zijn broer Arthur Shelby. Ook Nederlandse actrice Gaite Jansen speelt een grote en geloofwaardige rol in dit 3e seizoen. Peaky Blinders seizoen 3 zou ik een 8.4 geven.
Verder onlangs ook seizoen 2 van Agents of Shield afgerondt. Niet zo goed als 1 maar nog steeds zeer redelijk 7.5/10 -
@Glennevire_NL Nice! Toevallig zelf gisteravond ook pas E03 zitten kijken. Moet wel zeggen dat ik na de eerste aflevering mijn twijfels had over 24 legacy. Is toch anders zonder Jack Bauer (Keither Sunderland)
-
@Vertrigo_NL
Ja het is anders zonder Kiefer Sutherland inderdaad maar ik vind het eigenlijk wel fijn zo.
Net Trapped seizoen 1 afgekeken op Netflix. Seizoensfinale had ietsjes beter gekund maar was best redelijk. 7.5/10 -
De 5 seizoenen Homeland op netflix uitgekeken. Een van de weinige series die ik kon waarderen. Haak meestal nogal snel af. Nu wachten op seizoen 6. Wacht ook nog op last chancu u seizoen 2
-
@bringdaruckus_NL al eens met Archer begonnen? Vind het zelf erg goed/grappig. Zijn nu 7 seizoenen, afleveringen zijn ongeveer 20 minuten.
-
Ik kijk elke maandag Celblok H en dinsdag Nieuwe buren joh Ik ken al die series niet die jullie noemen.
En natuurlijk kijk ik Spongebob!