Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
Hats, de barman is ook aanwezig, rondje van mij!
-
@Christiano-Mengelaldo_NL said in Looking For Silverware: Café het Drankorgel:
Betrap mezelf er ook steeds meer op dat ik het spel via de app speel en om de zoveel slechts eens op het forum kijk.
Ze dwingen je momenteel ook om op de app te spelen, speelde het altijd op de PC maar door bijvoorbeeld de ontbrekende percentages bij tactieken op die variant zet ik nu alles goed via de app. Waarschijnlijk ook waar osm in de toekomst helemaal heen gaat.
-
@Nicolas-Joy_NL geheel wederzijds Nick! Fantastisch om te zien dat je weer een teampje hebt genomen
-
@Furrax_NL nou dan hoop ik dat ze op de app forum nemen van 2.0 #lol
-
@Triple-444_NL In je dromen.
-
@Rubber890_NL Ik moet jullie toch 'n beetje blijven volgen!
-
Goedemrogen. Alles goed hier? Vandaag mijn eerste van de laatste 3 werkdagen Ga het echt missen. Vooral de lieve colega's
-
Koentjuhhhh
-
@Glennevire_NL Kies je er zelf voor om er weg te gaan of moet je?..
-
@Rubber890_NL ja en nee. Ja vind niet erg. Nee maar iedereen moet er weg. Het had ruim jaar geleden al opgedoekt moeten worden. Tussen nu en maart en april gaat iedereen daar weg. Vind niet heel erg. Er was 2/3 weken geleden al amper nog wat te doen. Maar er is nu al nieuwe vacature voor mij, Gastheer bij Ministerie van Buitenlandse Zaken
-
@Glennevire_NL mixed feelings dus. Hopelijk kun je die nieuwe aanbieding omzetten in een baantje
-
Carnaval overleeft?
-
@Christiano-Mengelaldo_NL
Niet aan meegedaan. Wel 2x uitgeweest vorig weekend en dat was erg leuk En jij? -
Goed vermaakt he
-
@Christiano-Mengelaldo_NL
Mooi mooi -
Ff een drankje doen in dit café
-
Proost Maris
-
@Rubber890_NL met Rem
-
Remspoor.
-