Formule 1
-
Ik heb er ook zeker zin in. Deze week nog één test week, daarna weer vlammen.
-
@spectraaaaa_NL als ik zelf geen voetbalwedstrijd heb, wil ik dit nog best doen. Twisterfrietjes en bittergarnituur in the norning
-
@Furrax_NL en ik bij Redbull.
-
Inmiddels wil Red Bull weer af van die haaienvin, ben benieuwd of dat er doorkomt. Gisteren was Mercedes niet bijster goed bezig, Red Bull leeft een beetje op ten opzichte van vorige week. Ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken allemaal.
-
Het blijven testen natuurlijk, maar als je alle snelste tijden nu tegen elkaar zet, zit het toch aardig dicht bij elkaar voorlopig. Al blijft het maar de vraag in hoeverre teams voluit gaan. Vind Williams er wel verrassend bij zitten tot nu toe.
-
@meneer-Speksnijder_NL said in Formule 1:
Het blijven testen natuurlijk, maar als je alle snelste tijden nu tegen elkaar zet, zit het toch aardig dicht bij elkaar voorlopig. Al blijft het maar de vraag in hoeverre teams voluit gaan. Vind Williams er wel verrassend bij zitten tot nu toe.
Die hadden toch dat dingetje dat ze op lange runs in de tweede helft inkakken, ik heb zo snel niet gekeken wanneer ze die tijden hadden neergezet. Ben benieuwd of ze daar vanaf geraken, want het was soms wel sneu om te zien dat ze het in het begin van een race zo goed deden en dan vervolgens compleet wegzakten.
-
@Jip-Huijs_NL Niet alleen de race-pace was matig, ook hun tactiek was dramatisch. In ieder geval zette Massa net laat in de stint nog 1:19,4 neer. Zullen wel gaan zien wat dat waard gaat zijn.
-
@meneer-Speksnijder_NL said in Formule 1:
@Jip-Huijs_NL Niet alleen de race-pace was matig, ook hun tactiek was dramatisch. In ieder geval zette Massa net laat in de stint nog 1:19,4 neer. Zullen wel gaan zien wat dat waard gaat zijn.
Ik ben benieuwd, hopelijk hebben ze ervan geleerd.
Zag net ook dat Red Bull weer met wat problemen kampte helaas. Maar beter nu dan over een paar weken tijdens het raceweekend natuurlijk. -
Is er nog belangstelling voor een toto?
-
-
@Jip-Huijs_NL Daar kan over gediscussierd worden, 2 rijders voor een heel seizoen, top 10 elke wedstrijd, top 3 etc..
-
@MartijnFC_NL said in Formule 1:
@Jip-Huijs_NL Daar kan over gediscussierd worden, 2 rijders voor een heel seizoen, top 10 elke wedstrijd, top 3 etc..
Oké, als het net zo voorspelbaar wordt als vorig seizoen dan moeten we niet elke race gaan doen. Of je moet enkele voorwaarde stellen aan de keuze die je maakt. Dus zeg dat je bijvoorbeeld over het hele seizoen alle rijders minimaal één keer in je team moet hebben. Geen idee, gewoon een suggestie.
Of je moet wat standaardvragen doen, zodat het wat leuker wordt. Zoals na hoeveel ronden eerste pitstop, eerste gele vlag, safety car, eerste uitvaller. Zo'n dingen.
-
@MartijnFC_NL @Jip-Huijs_NL wellicht minder punten voor een coureur die door de meeste deelnemers wordt gekozen. Bij een verrassende winnaar van een race kan iemand die deze dan goed voorspelt heeft meer punten krijgen of iets dergelijks. Wel van te voren vaststellen hoeveel punten etc
-
Wel kut dat ik de eerste race niet kan kijken aangezien mijn slaapritme door al die nachtdiensten dat niet toelaat #salty
-
Ik heb hetzelfde, kwalificatie al gemist, maar ik ga toch een dappere poging wagen de race te kijken
-
Vanmorgen de hele race gekeken. Niet echt spannend! Max heeft het goed gedaan, beter dan dit was toch niet mogelijk tot nu toe.
-
Same, was inderdaad weinig aan. Max prima inderdaad, vond het ook positief te zien dat hij na de eens goede start niet als een kamikaze langs Kimi wilde maar gewoon de rust bewaarde.
-
Nieuwe stream site, met zowel Sky als Ziggo plus voetbal, wielrennen enz enz
-
site vergeten http://www.fhe.sc/
-
Race viel enigzins tegen, maar het kan wel weer een spannende titelstrijd gaan worden.