WK Kwalificatie 2018
-
@pompompompompommop_NL Opzich wel, maar je moet er ook maar eens over nadenken hoe je deze jongens dan laat spelen. Perfect countermateriaal eigenlijk, terwijl een Frankie de Boer er juist gek van zou worden dat Robben niet ff een tikkie terug geeft op Klaassen. In die zin sluit jouw wens voor een buitenlandse coach ook wel aan op het huidige materiaal denk ik.
-
@SIRclitjeslikker_NL Mochten we het WK nog halen, dan moeten we nogmaals zo spelen als in Brazilië. Dat betekent 532 op de counter met Robben en ik denk Memphis voorin. Van Gaal zou daarom ideaal zijn, maar hij zal het niet doen gezien het afbreukrisico. We moeten inderdaad geen Frank de Boer hebben die per se de Hollandse school wil spelen ten koste van alles. Maar een buitenlander ben ik ook niet echt voorstander van, vind ik een beetje het failliet van je eigen trainersgilde.
-
Hoewel ik ook hoop op van Gaal zou hij natuurlijk knettergek zijn als hij zich over laat halen om bondscoach te worden. Hij heeft in 2014 een wereldprestatie geleverd door 3de te worden, iets wat onmogelijk is om te verbeteren met dit materiaal
-
Denk niet dat van Gaal dat gaat doen.
Mij lijkt het slimmer om van Gaal algemeen directeur over het voetbal te maken en die hans van breukelen eruit trappen.
Dan heb je daar iemand met verstand van voetbal zitten die weer goede mensen aan kan stellen waardoor het weer een goede organisatie wordt.
-
Van Gaal gaat denk ik eerder de rol van Hans van Breukelen overnemen. Verder zijn de geschikte kandidaten niet bereid om coach te worden dus dan lijkt het mij eens tijd om te kijken naar een buitenlandse coach. Want van Ron Jans of Ruud Gullit word je ook niet vrolijk.
-
@spectraaaaa_NL Kwalificatie met deze groep is een grotere prestatie.
-
Ik heb al tijden geen Oranje meer gekeken want boeit me vrij weinig kwalificatie en oefenpotjes... Maar zou een buitenlandse trainer keer niet eens wat zijn?
Bijvoorbeeld Cesare Prandelli, Arsene Wenger, Sven Gorann Eriksson etc
Waarom moet het per se altijd een Nederlander zijn? Hoeveel Nederlandse coaches zijn nou echt succesvol en geslaagd geweest in het buitenland? -
@hap-slik-weg_NL
Of wat dacht je van ze allemaal foutloos Nederlands laten spreken, helemaal wereldprestatie imo -
@timeenennaam_NL achja taal is onderhevig aan verandering. Je kan wel blijven zeuren, maar je gooit er zelf ook een niet-Nederlandse afkorting in.
-
@Glennevire_NL
ja laten we de minstens zo naieve Wenger halen lol. Zal Nederland wel 4e eindigen in de kwalificatie -
@hap-slik-weg_NL
Ik gebruik forumtaal op een forum, ik beweer niet voor de camera dat 'hun vroeg druk zetten' en 'wij de enigste ploeg waren die wouden voetballen' voor het oog van heel Nederland. -
ach, ze worden betaald om te voetballen
-
Verder is dat een vrij goede afspiegeling van het gemiddelde Nederlandse taalniveau. En als je het hoofd van Memphis of Promes ziet dan vraag ik me al af of ze weten hoeveel 1+1 is.
-
@Suiz-Luárez_NL
ach Badr Hari deed VWO, Gregory van der Wiel Gymnasium. -
Ik zeg eerlijk, als ik profsporter zou zijn, zou ik sws een hele gekke garderobe hebben. Gewoon volop schijt dan.
-
oh daar gaat het me niet om, als je geld hebt zou ik het ook uitgeven
-
@bringdaruckus_NL
Arsenal is laatste twee jaar 3e en 2e geworden. En al 20 jaar op rij altijd CL gehaald onder Wenger lol. Dit seizoen is misschien pas eerste keer in 27 jaar!!! 27! Dat Spurs allicht boven Arsenal gaat eindigen dus domme comment lol
Ofwel elk.jaar sowieso CL plaatsing kunnen zowel United Chelsea City als Liverpool en Spurs niet zeggen.
Laatste 14 seizoenen:
1
2
4
4
3
4
3
4
3
4
3
237/14=2,64 als gemiddelde eindnotering!!!
Daarnaast was maar een naam als voorbeeld.Op Prandelli en Erikson zeg je niks -
@Glennevire_NL
Ja lekker schreeuwen met uitroeptekens maar er klopt niks van. Je hebt 12 cijfers gedeeld door 14 seizoen gedaan lol. Zonder uitrekenen zie je toch ook al dat dat gemiddelde niet klopt. En daarbij kloppen je cijfers sws niet. Vanaf 2005/2006 zijn ze al 6x 4e geworden. -
@bringdaruckus_NL 36/12: 3 dan gemiddeld
Dus nog steeds geen 4e gemiddeld...
Klopt niet nee?
Ok oordeel zelf:Laatste 15 voor gemak dan:
1
2
4
4
3
4
3
4