WK Kwalificatie 2018
-
@bringdaruckus_NL 36/12: 3 dan gemiddeld
Dus nog steeds geen 4e gemiddeld...
Klopt niet nee?
Ok oordeel zelf:Laatste 15 voor gemak dan:
1
2
4
4
3
4
3
4
3
4
4
3
2
= 41/15=2.73
Ja echt 4 gemiddeld :') -
-
@SIRclitjeslikker_NL
@bringdaruckus_NL beweerd dat ''ja laten we de minstens zo naieve Wenger halen lol. Zal Nederland wel 4e eindigen in de kwalificatie'' -
Wat heeft dat met een gemiddelde te maken? Hij is idd 6x 4e geworden met Arsenal in de laatste 11 seizoen.
Verder zou ik hem ook niet met volle overtuiging nemen. Idealitair heeft een trainer zich ook op een iets lager niveau dan Arsenal bewezen. Het is namelijk makkelijker om miljoenen uit te geven aan spelers als Kolscielny en Vermealen zodat je vanuit een redelijke solide verdediging de aanval kan zoeken dan om de organisatie bij het Nederlands elftal goed neer te zetten.
-
@SIRclitjeslikker_NL Zoals ik al zei ik noemde ook nog 2/3 anderen namen en was enkel voorbeeld in de trend van
-
@Glennevire_NL Nu deel je een som van 13 getallen door 15. Gemiddelde berekenen is volgens mij eerste klas middelbare school ofzo jezus #lol
-
@Suiz-Luárez_NL
Je hebt gelijk ben dronken vrijdagmiddag borrel gehad hahaha gratis drank
41/13=3.15 nog steeds -
lol ik wist dat dat gemiddelde onmogelijk kon kloppen maar was te lui om het zelf na te gaan
-
Ik ben meer een voorstander van een type van Gaal, echter hebben we die niet direct meer in Nederland. Ragnick daarentegen is een goede trainer en heeft een goede kijk op het spelletje dus mag van mij wel coach worden.
-
@DominicM_NL
je hoefde het ook niet eens na te gaan. In zijn rijtje stond 2x een 2 en 1x een 1 en nog hele reeks 3 en 4. Dus kon sws al niet onder de 3 zijn. -
@SIRclitjeslikker_NL
Dat is niet eens het grootste probleem. Met Wenger stel je gewoon een buitenlandse variant van de gemiddelde Nederlandse trainer. Die gaat gewoon net zo blind aanvallen zonder aan de verdediging te denken. -
Ja, daar doelde ik indirect ook op. Met de kwaliteiten van Arsenal haal je de top 4 dan alsnog wel.
-
Totaal irrelevant ook om terug te grijpen naar 15 jaar geleden. Toen had Arsenal ook nog spelers als Bergkamp, Henry en Viera.
-
Zo dat Marokkaanse testosteron-elftal ook even weggetikt
-
@timeenennaam_NL Hadden idd veel testosteron ingenomen. Die gingen me toch fel de duels in. Heb helaas niet alles gezien, maar het kon ook zomaar een nederlaag zijn als ik kijk naar het laatste kwartier.
-
Ik las terroristenelftal
-
@Kagchelland_NL Ik moest stiekem lachen, mag dat?
-
nee
Please enter a longer post. Posts should contain at least 8 character(s).
-
Meest clichématige voetballer van het jaar is in ieder geval al bekend. Wat een minachting voor de kijker zeg, man man man...
https://www.vi.nl/video/hoedt-tegen-marokko-en-ivoorkust-een-goed-nederlands-elftal-gezien -
Groep D is echt makkelijk.