Livestreams
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Livestreams:
Zo sta ik er wel een beetje in iig. Zonder de fans (consument) is een club niks. Als je niet naar het stadion gaat prima, iedereen moet zelf weten hoeveel waarde hij aan voetbal hecht. Maar als je geen cent wilt dokken heb je eigenlijk ook weinig recht van spreken als het over het dalende niveau gaat. Hoe boeiend vindt je ons voetbal dan echt? Tuurlijk snap ik het liever lui dan moe idee wel en weet ik hoe makkelijk dat gratis streamen gaat maar toch.
Dat verschilt per geval, ga zelf vaak naar het stadion en moet daarnaast vaak werken dus heb wel foxsport gehad maar voor die paar keer per jaar is dat zonde geld.
Dus vind het wel per geval verschillen!!! -
Oh zo, nja zeker waar.
-
-
Als je maar een paar wedstrijden in het seizoen wilt kijken kan je toch gewoon voor een wedstrijdje betalen? Dat kost misschien iets van 5 euro per wedstrijd of zo.
-
@FC-Eddie_NL said in Livestreams:
Als je maar een paar wedstrijden in het seizoen wilt kijken kan je toch gewoon voor een wedstrijdje betalen? Dat kost misschien iets van 5 euro per wedstrijd of zo.
Dat kan inderdaad, en dat doe ik ook wel voor de enige echte club.
Maar dacht zal vanmiddag is naast het maken van huiswerk pec - fyenoord aanzetten en af en toe op het scherm kijken, dus dacht als iemand dan een stream heeft is het mooi meegenomen -
Ah, op zo'n manier. Zijn er gratis livestreams te vinden dan voor zaken die achter de decoder zitten? Ze zitten daar natuurlijk niet voor niets achter. In ieder geval zwaar illegaal dan als gratis livestreams iets uitzenden wat achter de decoder zit.
-
-
Ah, op zo'n manier. Zijn er gratis livestreams te vinden dan voor zaken die achter de decoder zitten? Ze zitten daar natuurlijk niet voor niets achter. In ieder geval zwaar illegaal dan als gratis livestreams iets uitzenden wat achter de decoder zit.
Volgens mij is degene die hem aanbied strafbaar en niet degene die kijk toch?
-
Ja klopt, maar dat bedoelde ik ook. Ik denk niet dat die bedrijven die de livestreams in beheer hebben het risico willen lopen om tegen de lamp te lopen. Maar goed, ik heb er verder weinig verstand van, dus misschien zijn ze er wel.
-
Ja klopt, maar dat bedoelde ik ook. Ik denk niet dat die bedrijven die de livestreams in beheer hebben het risico willen lopen om tegen de lamp te lopen. Maar goed, ik heb er verder weinig verstand van, dus misschien zijn ze er wel.
In Nederland sowieso vrij weinig problemen voor kijkers. Livetv.sx/en (vergeet de / niet anders kom je op de Russische versie en die is niet te lezen) is trouwens ook nog een goede, voor alle sporten!
-
Daarnaast kan je je als bedrijf zijnde gewoon indekken in nederland