Kanarifuglene: [KL] League
-
@killing-spread_NL klopt, vond t al gek toen ie zich inschreef, maar komt eigenlijk wel goed uit. Want als er bij ieder 1 team leeg blijft dan is t ook meteen eerlijker
-
@The-best-manager-in-the-world_NL zal er voortaan wel op gaan letten tho! Van fouten leer je alleen maar
-
@The-best-manager-in-the-world_NL pray dat alles goed gaat
-
Algemene Regels KL
Als je je inschrijft, gaan wij er vanuit dat je serieus meespeelt. Het verbreken van de regels wordt niet getolereerd en wordt gelijk bestraft. In het uiterste kan verwijdering van het huidige seizoen en onthouding van het seizoen erna mogelijk zijn. Bij overtredingen worden er punten afgetrokken.
Managers mogen niet spelers onder de transferwaarde verkopen aan andere managers. Aan de engine is dat geen probleem (maar waarom zou je dit überhaupt willen)
Het is niet toegestaan om spelers van een CPU team binnen de competitie te kopen. Zowel niet tijdens de voorbereiding als tijdens het lopende seizoen, mocht er onverhoopt een manager afhaken.
GEEN oefenwedstrijden. Iedere gespeelde oefenwedstrijd is 50 punten aftrek.
Clubkas compensatie en het versnellen van timers zijn uitgeschakeld
Trainingskampen zijn uitgeschakeld
Verder zijn de gebruikelijke OSM reglementen van toepassing.
Voor vragen of onduidelijkheden graag een PM richting The Best Manager in the World
-
Met mijn dom hoofd naar de voetbal aan het kijken om dan te beseffen dat ik de start van KL1 heb gemist... Ik was nu eens thuis op de avond van de start
In ieder geval, succes iedereen! -
KL2 dus dit seizoen.... Zin in! Succes allen!
-
@Sir-Heyvaert_NL
Haha, precies hetzelfde hier! Ik zat er daardoor uiteindelijk pas als 18e in.
Alweer een tijdje niet in Frankrijk gespeeld, dus ik ben benieuwd.
Veel succes allemaal dit seizoen! -
Succes iedereen! Lets make it epic!
-
Ik join de KL2 2 dagen later (voordeel voor iedereen)
Ivm bijna Europa vol en die competitie is bijna klaardus niet denken dat ik niet meedoe ofzo
-
Nu al 54 miljoen beschikbaar , nog 2 uur en 20 minuten tot mijn scout terug is
-
Oops, had niet door dat we al begonnen waren. Gelukkig niet te veel achter de feiten aan het hollen.
@Furrax_NL succes met Charleroi! Eens kijken wie het hoogst raakt van ons 2:P -
Er zijn 2 plekken vrij in de KL3B. Mocht je iemand weten, stuur mij een PM
-
@Thoadz_NL leuk dat je meedoet! Succes!
-
@Glennevire_NL Niet zo opscheppen
-
@maricja_NL Thanks! Moet vast goed komen haha
-
@BolaBranca_NL67 Je weet toch wat ze zeggen van mensen die opscheppen?
-
@Furrax_NL Ja... die hebben een grote eetlust