Voetbal: De Nederlandse competities
-
@Kagchelland_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Karsdorp ipv Troupee omdat ik een Feyenoord-bril op heb.
lol
-
Overigens vind ik dat Viergever het beter doet dan Botteghin, komt misschien wel door m'n Ajax-bril
-
@Suiz-Luárez_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Overigens vind ik dat Viergever het beter doet dan Botteghin, komt misschien wel door m'n Ajax-bril
Dat zal inderdaad die bril zijn
Ik geloof dat Botteghin het hoogste percentage gewonnen duel heeft. Al was dat ook alweer een week of 2-3 geleden
-
Ziyech is gewoon de beste speler van de eredivisie, verder wel redelijk te verdedigen keuzes.
-
@SIRclitjeslikker_NL meh vind ik toch Jorgensen op dit moment hoor. Vooral de schoten van afstand statistiek van Ziyech is bizar (over de 110 inmiddels?) en 1 goal ofzo. Al zit Ziyech zeker wel in mijn top drie.
-
@bringdaruckus_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@Jip-Huijs
ben je niet in de war met @SIRclitjeslikker_NL?Yup, sorry!
@hap-slik-weg_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@Jip-Huijs haha grappig dat je me niet gewoon bij naam noemt Jip, oud 7H-er van me #kussie
Ik durf niet meer mensen bij naam te noemen, bang dat ik ze fout heb.
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Ziyech is gewoon de beste speler van de eredivisie, verder wel redelijk te verdedigen keuzes.
Irritante voetballer, geen sympathie bij die hele gast. Daarnaast eens met @hap-slik-weg_NL dat hij te weinig rendement heeft. Klaassen is gewoon de grote leider van Ajax, Ziyech staat daarbij toch wel erg in de schaduw hoor.
-
@Jip-Huijs
Ziyech weinig rendement? 7 goals en 11 assist tegenover Klaassen met 13 goals en 9 assist. Klaassen heeft wel meer minuten gemaakt -
@bringdaruckus_NL Sterker nog, 12 assists 9 goals heeft Ziyech, en dan had ie van september tot november nog aanpassingsproblemen om aan te haken bij het niveau van Ajax. Volgend seizoen verwacht ik er nog meer van. Sowieso een vrij lachwekkende mening om te zeggen dat een speler die al 3 jaar op rij de meeste assists in de Eredivisie geeft te weinig rendement heeft.
-
@bringdaruckus_NL Sterker nog, 12 assists 9 goals heeft Ziyech, en dan had ie van september tot november nog aanpassingsproblemen om aan te haken bij het niveau van Ajax. Volgend seizoen verwacht ik er nog meer van. Sowieso een vrij lachwekkende mening om te zeggen dat een speler die al 3 jaar op rij de meeste assists in de Eredivisie geeft te weinig rendement heeft.
Waardeloze speler blijft het. Arrogant ventje, gaat volgend jaar echt niet nog een jaar bij Ajax voetballen hoor. Die gaat weg naar een grote club en daarna hoor je er nooit meer wat van, let op mijn woorden.
-
Lol arrogant ventje mag je vinden, dat is ook wel een beetje waar. Als je hem serieus een waardeloze speler vindt heb je de Klassieker en de wedstrijd tegen Schalke vast niet gezien.
-
Hij is Ziyech hij is de beste
-
Krijg ook meer het idee dat je gefrustreerd bent en hem niet mag, en hem daarom ook maar meteen slecht vindt, terwijl dat los van elkaar staat Zo heb ik een pleurishekel aan Ronaldo maar vind ik hem wel heel goed
-
12 assists en 9 goals... Tja het is niet weinig maar ook niet heel veel.
Toornstra heeft 14 goals en 8 assists dat vind ik toch wel wat indrukwekkender. Ziyech heeft miljoenen gekost, Jens niet. -
Krijg ook meer het idee dat je gefrustreerd bent en hem niet mag, en hem daarom ook maar meteen slecht vindt, terwijl dat los van elkaar staat Zo heb ik een pleurishekel aan Ronaldo maar vind ik hem wel heel goed
Okay, misschien moet ik het een beetje nuanceren dan. Hij kan bij vlagen goed voetballen, maar ik vind dat hij een beetje te hoog de hemel in wordt geprezen. Hij is echt niet zo goed als men zegt. Natuurlijk speelt die aardig bij Ajax, maar dat is het ook. Hij is te weinig bepalend, dat wil ik zeggen. Klaassen is veel meer bepalend voor Ajax, vind ik.
Ik vond Ronaldo eerst ook irritant, maar dat vind ik laatste tijd stukken minder. Ondanks zijn rare dingen af en toe. De enige voetballer die nog zonder plakplaatjes rondloopt tegenwoordig, en dat is dan de beste voetballer van de wereld. Dat de rest daar eens een voorbeeld aan neemt.
-
@Glennevire_NL lol welgeteld 1tje meer in totaal, en dan moet je erbij optellen dat Jens alleen de 5-0 in de Kuip scoort. In grote wedstrijden of uitwedstrijden is ie er niet
-
Beetje simpel criterium voor een spelmaker als Ziyech ook, goals en assists. Ziyech heeft gewoon een belangrijke rol in de manier waarop wij onze tegenstanders domineren.
-
@Suiz-Luárez_NL alsof Utrecht en Heerenveen die beide 4e staan of gestaan hebben geen grote clubs zijn. Onzin argument dus. En 3,5 miljoen en 11 miljoen dat nog kan oplopen met bonussen is wel megagroot verschil
-
@SIRclitjeslikker_NL jullie begonnen met zijn goals en assists te noemen. Waarop ik terecht zeg wel vind meevallen
-
@Jip-Huijs Die laatste 2 zinnen geven al aan dat je niet puur naar voetbalkwaliteiten kijkt. Als je nou zijn workethic noemde maar nee de voetbalwereld moet een voorbeeld nemen omdat ie geen fucking tatoeages heeft...