Scorito: OSM Giro d' Italia Poule
-
Mijn team:
Ewan en Greipel waren wel een gemis vandaag. En denk niet alleen voor vandaag. Heb de focus iets meer naar de klassementsrenners gelegd.
-
@EstorilAzi_NL said in Scorito: OSM Giro d' Italia Poule:
Mijn team:
Ewan en Greipel waren wel een gemis vandaag. En denk niet alleen voor vandaag. Heb de focus iets meer naar de klassementsrenners gelegd.
Ik heb zelfs nog iets meer naar klassementrenners gekeken, ik heb slechts 4 echte sprinters mee: Ewan, Gaviria, Bennett en Sbaragli
-
Waarom zou je zo weinig sprinters meepakken dan? Jij gaat er in de bergen 13 opstellen ofzo?
-
@pompompompompommop_NL said in Scorito: OSM Giro d' Italia Poule:
Waarom zou je zo weinig sprinters meepakken dan? Jij gaat er in de bergen 13 opstellen ofzo?
Het zijn niet per se de klassementrenners die elke bergetappe gaan domineren, daarom heb ik er zoveel mee.
-
Maar dat is altijd lastig gokken met die aanvallers, zeker in bergetappes. Sprints zijn zekerheidjes en dikke punten.
-
@EstorilAzi_NL said in Scorito: OSM Giro d' Italia Poule:
Maar dat is altijd lastig gokken met die aanvallers, zeker in bergetappes. Sprints zijn zekerheidjes en dikke punten.
Mss wel, hieruit leer ik dan weer voor de Tour
-
-
@Robbiebb_NL said in Scorito: OSM Giro d' Italia Poule:
Thanks, maar als het goed is kan ik niet meer in. Sta nu 235ste algemeen:)
-
-
V. Nibali
T. Dumoulin
A. Yates
B. Jungels
T. Pinot
I. Zakarin
A. Amador
R. Costa
L. Sánchez
F. Gaviria
K. Sbaragli
S. Bennett
V. Kuznetsov
S. Kruijswijk
W. Kelderman
R. Dennis
C. Ewan
S. Modolo
I. Savitsky
P. BauhausI. Savitsky en Kruijswijk als grooste missers
-
Gefeliciteerd Stef @PowerShot-Stef_NL met de poulewinst op scorito. Al heel lang op nummer 1 en op het einde zelfs nog een eindsprint om de voorsprong uit te breiden. Well done!
De top3 zal een eervolle vermelding krijgen op de crewpage van Golden Glory.
Thanks voor deelname en het actief meespelen en hopelijk tot de Tour!
-
@EstorilAzi_NL Sorry voor de late reactie, kom niet zo vaak meer op het forum haha.
Maar bedankt nog! Bij de tour ben ik zeker weer van de partij!