OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
@vinnievuik_NL Soms is cruisecontrol genoeg
-
Haha, das waar gezien het rode blokje daarboven.
-
Wij pushen elkaar ook, niemand wilt het slechtste GF team hebben, dus ik mag nog even aan de bak
-
-
@Robbiebb_NL Die taak neem ik wel op me bij ons
-
@Robbiebb_NL rete spannend zeg. Speelronde 6 stonden wij nog meer dan 200 punten voor. Zit onwijs dicht bij elkaar.....Mooie stats; dankjewel
-
LFS voorlopig aardig bezig tegen OSP, maar de strijd is nog zeker niet gestreden. Hopelijk trekken we de winst over de streep!
-
@vinnievuik_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Elke tegenstander doet extra zijn best tegen GF geloof ik. Vorige keer was OSU harder aan het bouwen dan nu, en Imp bouwt nu weer harder dan vorige battle
Haha, toeval bestaat niet. Maar de teamwaardes van GF zijn beter dus we zijn er nog lang niet!
-
Tussenstand Goodfellas - Imperium
Speelronde 10/22: -
Speeldag 11/22
Looking For Silverware - OSM Striker Pro Squad
-
Speelronde 11/22:
-
Speeldag 11/22
-
SVON - GG 14/22
-
Speelronde 15/22: -
Houd die voorsprong vast LFS!
-
Speelronde 17/22: -
SVON - GG 17/22
-
Het blijft close zeg, bij GF-Imp. En er gaan nog 50 bekerpuntjes extra naar Imp, dus dat brengt het nog dichter bij elkaar. Zo te zien heeft Jopie bovenin een gaatje van 6 punten bovenaan, en bungelen Harbert en Renkie wat los onderaan met een heel rijtje van GF op ruime afstand. Ik denk dat de battle in de subtop beslist gaat worden (Kuijf en Sander vs Dave en Roy). Of komt er nog een onverwachte aanval om de onderste en bovenste plekken? 6 en 7 punten is ook weer niet onoverbrugbaar. Ik volg het met interesse
-
@vinnievuik_NL finale is tussen twee van Imp dus dat is wel wat meer toch dan 50 puntjes ;)? Het is idd retenspannend ja