Online Football Federation: Pub
-
@spectraaaaa_NL Gaat idd lekker dan. In het begin nog last gehad van mensen die op vakantie waren, dat er 2x verloren werd??
-
@maricja_NL
Nee, toen stond Dave op goal -
@Bartje-Bergkamp_NL Dat is natuurlijk ook een optie hihi
-
@maricja_NL Eerste tegenstander was gewoon veel te goed. Hoofdzakelijk oud spelers van het eerste team die nu gewoon voor de lol voetballen. Tweede wedstrijd hadden we maar 11 man en echt alles ging verkeerd. Na een half uur had ik al 5 keer gevist dus 1-6 viel uiteindelijk nog mee
-
@Bartje-Bergkamp_NL En over die laatste 7 wedstrijden, waarin ik maar 7 keer hoefde te vissen in 7 wedstrijden (wat weinig is voor res. 4de klasse begrippen) hoor ik je niet :(. Heb trouwens maar 1 blunder gemaakt, maar de klassieke partijdige assistent scheids kwam to the rescue, hihi
-
@spectraaaaa_NL
Ik was teveel bezig met de uitslagen van Leroy's bierelftal... Heb jouw prestaties gemist -
@Jay-Rolla_NL said in Online Football Federation: Pub:
Onze wedstrijd van vandaag afgelast
10:30 belt de tegenstander naar de kantine met de vraag of het nog doorgaat, antwoord is ja.
Half uur later bellen ze dat er iemand is overleden en dus niet kunnen voetballen... Als het echt zo is vrij spijtig, maar geloof er bar weinig van.. #kelderklasse
Haha dit zijn echt klassiekertjes. Ja man, we hebben een dooie, we kunnen echt niet spelen, maar ook geen baaldag opnemen. Kan het effe anders
-
Hoi, ik wil bier
-
@Philipp-Haastrup_NL Dan pak je een flesje uit de kast. Bier op maandagmorgen, ook lekker.
-
@Jip-Huijs_NL nee, heb opstart problemen vandaag
-
@Philipp-Haastrup_NL lekker
-
@Philipp-Haastrup_NL Dan laat je dat biertje en pak je eerst die opstartkabels.
-
-
Goedemiddag
-
@Glennevire_NL Heuj!
-
@Marcelientje_NL said in Online Football Federation: Pub:
@Glennevire_NL Heuj!
Hey!! Alles goed? Hoe was je weekend?
-
@Glennevire_NL Raar zo zonder voetbal. Weekje vrij ivm inhaalweekend. Verder redelijk rustig aan gedaan met een half zieke vriendin. Wel zaterdag aardig doorgezakt. Vandaag heel kort dagje HU gehad, nu relaxen en genieten.
-
@Glennevire_NL Raar zo zonder voetbal. Weekje vrij ivm inhaalweekend. Verder redelijk rustig aan gedaan met een half zieke vriendin. Wel zaterdag aardig doorgezakt. Vandaag heel kort dagje HU gehad, nu relaxen en genieten.
Aight veel plezier. Je bedoelt zelf geen voetbal spelen hehe? Ik heb best wel wat gekeken Geniet van je relaxen en genieten
-
@Glennevire_NL Ik speel zelf sowieso niet meer. Coach van een bierteam. Maar dat bedoelde ik inderdaad. Zelf zijn mijn knieën helemaal naar de vaantjes. Hoe ist daar?
-
@Glennevire_NL Ik speel zelf sowieso niet meer. Coach van een bierteam. Maar dat bedoelde ik inderdaad. Zelf zijn mijn knieën helemaal naar de vaantjes. Hoe ist daar?
Ja precies, lekker hoor. Vette naam zou dat zijn ; Fc Bier! Kut man, balen Ja goed... Zometeen naar werk Filmhuis en dan ZSM naar huis, eten en dan naar Meditatie Cursus Les. Alleen net voor Fifa toernooi gespeeld... 1-0 winst , 0-1 verlies met 9vs11 man hahaha en net 1-5 verloren