Voetbal: De Nederlandse competities
-
Alle Feyenoorders nog gefeliciteerd he!
-
Oh wacht kut
-
jij ook gefeliciteerd met je puntje tegen Groningen en de derde plek. Of was je dit seizoen voor PEC? In dat geval gefeliciteerd met een grijs kutseizoen
-
Domi boos, mooiste van vandaag
Komt volgende week wel goed joh xx -
mja maakt niet uit 1e of 2e plaats. Feyenoord wordt bij beiden gehuldigd dus ze hoeven iig niks af te blazen
-
@bringdaruckus_NL
Heb jij dit seizoen trouwens ook zo van Hachim supermegatalentdebuteerdevoorACMilantoenhij12was Mastour genoten? -
@timeenennaam_NL
ik heb denk ik 3 wedstrijden zwolle gezien dit seizoen -
Zijn die kaartjes in stockholm een beetje betaalbaar?
-
@De-Boterbloemen_NL Vanaf ca E600,-
Maar meeste vanaf E1000,- -
@timeenennaam_NL said in Eredivisie 2016/2017:
debuteerdevoorACMilantoenhij12was
heeft zijn debuut voor Milan nooit gemaakt en dat gaat ook niet meer gebeuren denk ik
-
@Suiz-Luárez_NL
Wel in vriendschappelijk wedstrijden toen hij 16 was -
Sjaak Swart wou na Excelsior-Ajax dat Excelsior moet degraderen...... Na gisteren wil ie door heel Excelsior selectie genomen worden
-
@Glennevire_NL Bro, did you even research this?
-
@spectraaaaa_NL na Excelsior-Ajax moesten ze degraderen....Wat boeit research is toch gewoon leuke grap? Ja mijn research zegt dat Sjaak laatst het Feyenoord clublied zong :')
-
HAhahahahaha, oh nee toch niet..
-
@De-Boterbloemen_NL Naah. Mocht het hem voor mij niet worden zou het ook goud zijn die pot op het Leidsche of museumplein te kijken lijkt mij.
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@De-Boterbloemen_NL Naah. Mocht het hem voor mij niet worden zou het ook goud zijn die pot op het Leidsche of museumplein te kijken lijkt mij.
Dat lijkt mij ook wel mooi ja, kom ik je misschien nog tegen
-
Overigens wel dom, zo'n finale moet niet iets voor rijke bobo's zijn. Je moet de hele F-side daar achter de goal hebben staan als je wilt winnen.
-
Ben ik het mee eens. Wil best wat geld betalen, maar vind dat echt overdreven veel geld.
Maar goed hoe meer geld ze kunnen verdienen hoe beter denk.... -
en dit is post 1000