Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
Nog twee heftige dagen werken inderdaad.. maar dan kunnen we inderdaad gaan genieten. Wat een lekker weer komt eraan
-
Zwemmen, zonnen, bbq... De leven
-
@maricja_NL NAC zien promoveren.. wat wil je nog meer
-
@Rubber890_NL JAAAAAAAAAAAAAAAA! It would make me so happy!
-
@maricja_NL ik hoop het voor je knapperd. Vrees alleen dat NEC t wint
-
Nee nee nee, NAC gaat terugkomen naar de eredivisie. Ik voel het
-
@maricja_NL mooi mooi. Ben 1x in Nijmegen geweest en heel vaak in Breda(o.a mijn afstudeerstage dus vandaar) maar Breda is wel de tofste stad van de twee iig Was wel hard werken rond 8:30 weg in ochtend 9:05 trein vanaf Delft de trein en dan 's avonds rond 20:30 thuis komen
-
NAC is altijd een mooie club. Na al dat wanbeleid mag NEC wel even een jaartje tegen Helmond sport ballen
-
Ja toch hihi
-
@Rubber890_NL eens eens. NEC mag er wel eens weer uit ja
-
NAC nekt NEC
-
@maricja_NL ze gaan de NEK van NEC breken
-
Ben benieuwd of mijn wensen gehoord worden. NAC terug naar de ere.
-
@maricja_NL En kampioen spelen?
-
@Furrax_NL Dat zal niet lukken, maar ik ben blij als ze in de Eredivisie kunnen handhaven. Kampioenschap is voor de komende jaren nog een droom. Tenzij je met huurlingen van Man City dit kan presteren, maar daar heb ik een hard hoofd in.
Maar bij een promotie vier ik feest in Breda
-
Mooie uitvinding die bbq
-
@maricja_NL @Rubber890_NL er werd een rode kaart van NEC door videoscheidsrechter ingetrokken. Terecht of onterecht?
-
Terecht ingetrokken, fijn zo'n videoscheids
-
@Rubber890_NL mooi mooi. Sportief ook gezien je voor NAC bent toch :)? Gefeliciteerd 1-0 , mooi resultaat
-
@Glennevire_NL Haha nee heb niets met NAC. Maar vind het wel mooi dat ze hebben gewonnen