Online Football Federation: Pub
-
@Vjenne-Rulezz_NL Wist niet eens dat dit kon. Maar de meeste hebben hem denk ik niet veranderd, dus zullen wel dezelfde instellingen hebben als ik.
-
@Silvester-J_NL said in Online Football Federation: Pub:
@fczwolle99_NL
Wat betreft vraag 2: We moeten natuurlijk ook een paar lastigere vragen er tussen stoppen, hè. Overigens is deze quiz in het Nederlands en is "Chroesjtsjov" de correcte Nederlandse spelling van zijn naam.Luyendyk.....
-
@fczwolle99_NL
Die stond oorspronkelijk ook in de Nederlandse spelling, maar die hebben we gelijk aangepast doordat zijn naamsverandering voor verwarring zorgde. Er waren trouwens meerdere mensen die Chroesjtsjov als antwoord hebben gegeven, dus ik zie zelf dan ook niet echt in wat er nou fout of misleidend aan is. -
Ja Jur sommige mensen hadden hem goed :man_dancing_tone1:
-
@Silvester-J_NL said in Online Football Federation: Pub:
@fczwolle99_NL
Die stond oorspronkelijk ook in de Nederlandse spelling, maar die hebben we gelijk aangepast doordat zijn naamsverandering voor verwarring zorgde. Er waren trouwens meerdere mensen die Chroesjtsjov als antwoord hebben gegeven, dus ik zie zelf dan ook niet echt in wat er nou fout of misleidend aan is.Het feit dat iemand hem goed heeft zegt toch niks over de kwaliteit van een vraag?!?!
-
Koude kermis zeg... Verwachtte 6/7 goed en heb er 2.5
-
@fczwolle99_NL Het feit dat je verder na moet denken en dus met deze letters alleen de Nederlandse naam kan maken, lijkt mij een prima kwaliteit van een vraag.
Maar je mag hier uiteraard van mening verschillen. Het is inderaad door enkele wel begrepen.
-
Hallo mensen
-
Ik heb een bericht geplaatst.
-
@Furrax_NL hey sjan, leuk zeg
-
@Sam-08_NL Doet me denken aan Soccernews. Was je verplicht om die 9999 dagen ban te geven. Geweldig was dat.
-
@Furrax_NL mogen wij ook mee lachen?
-
@MartijnFC_NL Nee.
-
@Sam-08_NL Was 15c.
-
@Sam-08_NL Dat kan. Heb verschillende periodes als mod daar gehad. Vorig jaar in december nog de hoofdmod gesproken via FB. Enkel hij is nog aanwezig. Er is niet echt meer sprake van bans geven en dergelijke. Heb toen gezegd dat hij maar moest pm'en om te helpen. Denk dat het een beetje op een dood spoor zit qua moderators. Geen idee waarom.