Speler van het Seizoen
-
Het lijkt mij een leuk idee om tijdens het seizoen een klassement te hebben van beste spelers van de competitie op basis van gemiddelde cijfer en aan het eind van het seizoen de nr.1 kronen tot speler van het seizoen. Dit zou het spel verbeteren in een opzicht dat je niet alleen kijkt naar de rating van je speler, maar dat je je basisselectie ook bepaalt op cijfer. Want managers zouden waarschijnlijk concurreren om de beste speler van het seizoen.
Natuurlijk kan je dan wel laatste dag van het seizoen een speler kopen die dan ineens een 9 haalt en dan speler van het seizoen wordt, dit kan je weerleggen door een speler na een x aantal wedstrijden in het klassement op te nemen.
Ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden -
Het zou inderdaad best leuk zijn als we bij de competitiestatistieken ook de beste spelers qua cijfers zouden kunnen zien. Via de krant zie je alleen elke speelronde het elftal van de week en dan op het eind de elftal van het seizoen. Dus deze extra statistiek zou leuk zijn. Al verwacht ik niet dat veel managers het gaan gebruiken voor het bepalen van het wel of niet opstellen van een speler. De meeste managers kijken toch voornamelijk naar de ratings, formatie en tactiek voor het bepalen welke spelers er opgesteld gaan worden.
-
Ik zie trouwens dat deze statistiek er al is op de OSM app. Dit zal dan uiteindelijk ook wel via de website te zien gaan zijn.
Hier kan dus wel een slotje op. In ieder geval bedankt voor je suggestie