Tactiek instellen met OSM app
-
Zou het mogelijk zijn om in de volgende app update de manier van instellen te veranderen?
Als je nu je balken wil instellen op bijvoorbeeld 70 verandert hij veel naar 68,69,71,72, op het moment dat je je duim loslaat. Mijn idee is om dat te kunnen veranderen met een + en - knopje of om de waarde gewoon zelf te kunnen invullen.
Het is irritant voor mensen zoals mij die enkel via de app spelen en die 4 accounts moeten instellen.
Verlies er wat tijd mee en erger me er vaak aan.Ook bij het verkopen of bieden op spelers met hoge waarde heb je dat zelfde schuifprobleem, als je loslaat verandert de waarde...
Sommige crewgenoten klagen er ook over, hoop dat er nog meer mensen dit probleem hebben...
-
Ben het hier mee eens. Echt super vervelend en zeer tijd rovend. Als je even snel je tactiek wil aanpassen dan ben je flink aan het knooien om het balkje op het getal te krijgen wat je wil. En volgens mij scheelt het daadwerkelijk iets wanneer je hem op 70 doet ipv 69.
-
DIt is inderdaad een vervelend iets van de app. Als 1 procentje nou niet zou uitmaken... maarja het is gebleken dat dit wel het geval is. Zou (makkelijk) opgelost kunnen worden door een +/- wat Kevin en Dave al aangaven of door een typfunctie, hetzelfde als op de pc!
-
Ben het hier mee eens en hoop ook dat het toegevoegd wordt
-
Dit is een goed idee!
-
Ook ik herken dit en als dit toegevoegd kan worden, zou dat top zijn.
Ik ben voor dit idee
-
Ik speel nooit via de app, maar ik kan me wel voorstellen dat zo'n + en - het wel iets makkelijker maakt om de tactiek juist in te stellen op het percentage dat je wilt hebben. Van mij mag dit dus ook toegevoegd worden.
-
Zelfde geldt eigenlijk voor het bieden op een speler, is ook altijd zo'n geschuif
-
Eigenlijk komt het erop neer dat alle schuifbalkjes vervangen moeten worden door een -/+ optie of invuloptie. Ook idd met biedingen verspringt de boel makkelijk, zodra de vinger er van af is.
-
Ik denk dat het makkelijkst is als beide opties er zijn. Wanneer je bijvoorbeeld je tactiek wilt veranderen van 72% naar 70% kan je dat heel snel met het - doen dan. Maar staat er eentje op 10% en je wilt het veranderen naar 75% dan is een invuloptie weer sneller.
-
@FC-Eddie_NL Dat ben ik zeker met jou eens. Zouden dit kunnen voorstellen
-
Ben blij dat nog meer mensen dit probleem ervaren. Hoop ook echt dat ze het veranderen! Doe jullie best mods..
-
Ben er mee eens. Maar op mijn deskptop op Mozilla kan ik al 3 weken helemaal niet meer bij het taktiek scherm komen >.<
-
Deze aanpassing staat op de agenda, maar heeft helaas geen prioriteit om nu aangepast te worden. Gaat dus nog wel even duren ben ik bang. Er zal dan waarschijnlijk een +/- systeem naast de schuifbalkjes geïmplementeerd gaan worden.