WEURO 2017
-
dat je erna kan kijken. enige waarvoor ik zou kijken is Marta da silva vieira
-
Beter gaat Tess Wester nog eens voetballen
-
OMG WE WORDEN KAMPIOEN JONGENS
-
@timeenennaam_NL Die keepster is vast ook beter dan Vd Hart, oh wacht jullie hebben Boer al
-
Zwolle heeft Esmee de Graaf al
-
Wellicht naar een kwartfinale toe, wordt 200m van mijn huis gespeeld en Nederland speelt erin als ze 1e in de poule worden. Verder vond ik het best aardig om te kijken hoor.
-
@timeenennaam_NL Heb Miedema zelden iets goeds zien doen in het handjevol wedstrijden dat ik van de vrouwen heb gezien, en vanavond ook niet
-
Beetje krampachtig allemaal, je voelt dat ze te graag wilt. Spitsen scoren vooral wanneer ze weten dat het goed komt.
Inmiddels kwartfinale tickets gekocht, grote kans dat ze 1e worden en de verkoop zal vast snel gaan als dat zou blijken na de match tegen België.
-
Oh, uitverkocht al :')
-
Jammer dat finale niet gewoon in Philipsstadion of zelfs Kuip is gepland
-
@timeenennaam_NL Philips is geen boeiend stadion.
-
@hap-slik-weg_NL
Heeft goede internationale uitstraling en een tenminste locatie in de binnenstad, niet zoals de Grolsche veste op zo'n desolaat industrieterrein bij een miezerig station. -
Bovendien gewoon een mooi stadion, bij de Grolsch Veste lijkt het alsof halverwege het geld op was en dat 1 tribune daarom niet afgemaakt is (oh dat was ook zo)
-
@timeenennaam_NL Maakt het nog steeds geen boeiend stadion.
-
@Suiz-Luárez_NL said in WEURO 2017:
@timeenennaam_NL Die keepster is vast ook beter dan Vd Hart, oh wacht jullie hebben Boer al
Dit neem ik terug hahahaha
-
@hap-slik-weg_NL
Nee, voor Feyenoorders is inderdaad verder geen enkel stadion boeiend -
@timeenennaam_NL Zou vast kunnen, maar ik ben geen Feyenoorder.
-
Zonder die overbodige uitleg tussen haakjes was het een leuke grap geweest.
Edit: Oh top, nieuwe pagina.
-
@suiz-luárez_nl die zag er niet helemaal best uit bij die 1-1 he, jezus hey. Tegen Denemarken keepte ze wel heel goed heb ik gehoord, heb die wedstrijd alleen niet kunnen kijken
-
Geweldig om die finale te zien, heb me niet verveeld. Die meiden verdienen de aandacht wel imo
Verder, kusje voor Lieke Martens en +1 voor de commentator: "Harder, daar moet je bovenop zitten"