Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
Chester nooooooooo
-
@FC-Eddie_NL Die was al reeds stil. :0
-
LFS is verheugd met de komst van Thomas als nieuw lid. Welkom Thomas en veel plezier en succes hier!
Verder hebben wij in goed overleg met Michel besloten om afscheid van elkaar te nemen, omdat hij het plezier in het spelletje verloren is sinds OSM 3.0. Hij gaat verder als erelid en blijft wel in onze groepsapp.
We gaan hem missen, want Michel was een steunpilaar binnen LFS en een topmanager die heel veel gepresteerd heeft (o.a. 4x de CC gewonnen). -
Is hij goed gescreend?
Succes hier! -
Lekker @vinnievuik_NL
Ik denk dat ik mijn CV maar iets ga oppoetsen.. Wil niet graag in een cheatcrew zitten :angel_tone2:
-
dankjulliewel!!, we gaan er wat mooi's van maken!!
-
Mooie aanwinst LFS, boven dat Thomas een topmanager is, is het ook een goede gozer.
hier gaan jullie nog veel plezier aan beleven.
@rosenborg_NL Thomas ik wens je veel succes toe hier en zal je vast nog wel een keer in verschillende tegen komen. -
@dave-jansen_nl Wij zijn ook ontzettend blij met deze aanwinst
Thomas gaat een mooie tijd tegemoet hier!
-
Mooie woorden Dave. We gaan elkaar zeker tegenkomen!
-
Heel veel succes @rosenborg_NL! We zijn erg blij met je komst
-
Ik doe ook nog ff drankje op Thomas! Proost en welkom bij de club
-
In Da Club!
-
@furrax_nl 50 cent? #nostalgie
-
Wellicht kunnen de nieuwkomers meteen debuteren in de CC Summer?
-
@christiano-mengelaldo_nl met een sluwe vos op de achtergrond kan iedereen meedoen bij LFS
-
Heb er alle vertrouwen in dat het wel goed komt
-
@rubber890_nl Bijten ze?
-
@furrax_nl altijd vreemd genoeg
-
-
LFS is de laatste tijd heel erg hot! De ene na de andere aanwinst is er bij gekomen! Zo hebben we deze zomer al een Nederlandse Thomas, een Belgische Thomas, en natuurlijk Peter al mogen verwelkomen! Maar daar is het niet bij gebleven.
Uit een overwachte hoek was daar opeens Patrick (macca0737), die met het nieuws kwam dat hij graag bij ons wilde aansluiten. Deze veteraan (ja sorry Patrick dat ik je nu weer zo noem) is crewstaff geweest, en is al jarenlang actief op osm. Zon berg aan ervaring laten wij natuurlijk niet lopen, en daarom zijn we blij dat we Patrick als 4e aanwinst van deze zomer kunnen presenteren!
Ik hoop dat je een mooie tijd hier tegemoet gaat Pat, proost!