WEURO 2017
-
@timeenennaam_NL Maakt het nog steeds geen boeiend stadion.
-
@Suiz-Luárez_NL said in WEURO 2017:
@timeenennaam_NL Die keepster is vast ook beter dan Vd Hart, oh wacht jullie hebben Boer al
Dit neem ik terug hahahaha
-
@hap-slik-weg_NL
Nee, voor Feyenoorders is inderdaad verder geen enkel stadion boeiend -
@timeenennaam_NL Zou vast kunnen, maar ik ben geen Feyenoorder.
-
Zonder die overbodige uitleg tussen haakjes was het een leuke grap geweest.
Edit: Oh top, nieuwe pagina.
-
@suiz-luárez_nl die zag er niet helemaal best uit bij die 1-1 he, jezus hey. Tegen Denemarken keepte ze wel heel goed heb ik gehoord, heb die wedstrijd alleen niet kunnen kijken
-
Geweldig om die finale te zien, heb me niet verveeld. Die meiden verdienen de aandacht wel imo
Verder, kusje voor Lieke Martens en +1 voor de commentator: "Harder, daar moet je bovenop zitten"
-
@timeenennaam_nl en 'nu is nederland europees kampioenschap voetbal'
-
Dik verdiend! Paar keer de wedstrijden in het stadion mogen bekijken, maar dit echt goed voor het vrouwenvoetbal in Nederland.
Mooi om te zien ook dat de Nederlandse dames zich kunnen meten met landen als Zweden, Engeland, Noorwegen en Duitsland. Landen die domineerden in het vrouwenvoetbal.
-
Fantastisch resultaat van de dames. Als de heren dit voorbeeld nou eens zouden volgen.
-
Dan zouden ze ook Europees kampioen worden
-
En wat een gewelige wedstrijd om te zien.
-
Was echt onder de indruk van de instelling van de beide teams. Bij de mannen is het in finales voornamelijk aftasten en proberen geen goal te incasseren. Bij de vrouwen is gewoon vanaf minuut 1 de remmen los en gewoon lekker de ene na de andere aanval lanceren. Heb ook geen park the bus praktijken gezien en dan kwam de finale alleen maar ten goede. Heb echt genoten van de wedstrijd.
En Miedema wtf, 21 jaar en al 45(?) keer gescoord hebben voor je land, jezus. Die 4-2 getuigde echt van grote klasse door zo koeltjes te blijven bij een beslissend moment
-
@spectraaaaa_nl Was idd leuk potje, maar we moeten natuurlijk niet doen of er nou heel goed verdedigd wordt. De dames kunnen dat helaas nog niet. Technisch en met positiespel gaat het best aardig, maar ik zie verdedigend toch echt heel veel matigheid. Dus je kan de bus wel parkeren, maar denk niet dat het gaat werken.
En Miedema is wel lekker bezig ja, al lag die keeper al in de andere hoek voordat ze hem schoot.
-
Ik vind Miedema juist heel weinig indruk maken. Ze heeft constant balverlies door haar te trage handelingssnelheid. Ze maakt haar doelpunten, maar daar is eigenlijk alles mee gezegd.
-
@ajax-natuurlijk_nl
De beschrijving van een topspits imo -
Prima stadje voor een huldiging, dat Utrecht
-
@ajax-natuurlijk_nl Lol die Miedema is motorisch nog slechter dan Luuk de Jong, wat een houten klaas. Het is dat die tegenstanders van haar er ook geen pepernoot van kunnen dus ze wil nog weleens een bal erin schieten.
-
Als je Pier in de spits zet bij vrouwenvoetbal legt ie er op zo'n EK 15 in
-
@suiz-luárez_nl alleen al elke vrije trap is een goal dus ja dan wil het wel.