Premier League
-
Enorm gelijkwaardige pot, knullige 1-0 tegen. Verwacht verlies omdat beide ploegen bij mekaar in de zak zitten
-
Mocht Chelsea deze verliezen komt het voornamelijk door persoonlijke fouten, veel te veel
-
Diego bewijst gewoon betere afmaker te zijn dan Aguero. Aguero had zeker al 2 moeten maken, Costa kon er slechts 1 maken. Verschil? Costa maakt m Aguero niet. En dat is zeker niet de 1e keer.
-
Pep zal geschorst worden, slechte verliezer, maar he de kranten zullen t wel weer over Jose hebben. Sneu ventje, trieste ook dat de mensen hier pep een gentleman vinden
-
Houdoe Aguero, Houdoe City fans, neem aan 4 duels zonder publiek?
-
Benieuwd of de dappere gasten die Chelsea en Mourinho altijd afzeikten en pep ophemelden nu ook kop laten zien, zoals bijv. Griekhoofd en al die andere Barcelona kutjes.
-
heerlijk dit man. Odd voor chelsea was ook nog een @3,65
-
@bringdaruckus_NL Had weer eens wat geld gepompt, wilde gisteren NBA kijken #lol. Dus nu lekker winst + hopelijk Real nog even shinen straks.
-
Volgende week city zonder aguero fernandinho otamendi en kompany. Ook wel betje waard.
-
Ja. Alsof Kompany nog zoveel bijbrengt.
-
@Furrax_NL
Ja maar de vervanger brengt al helemaal niks. Komt je 4e verdediger erin omdat otamendi er ook niet is. Volgens mij hebben ze die niet eens. 2 rb, 2 lb en 3 verdedigers dacht ik -
Liverpool verliest. Gezien t feit dat Arsenal alleen 4e wilt worden, mogen we vanaf nu dus sowieso 1 verliezen dit seizoen, heerlijk gevoel
-
@bringdaruckus_NL Even geld spenderen dus.
-
@jeffreyelzinga_NL En hoe -> 1-3 voorstaan & 4-3 verliezen tegen Bournemouth... Klopp was even het noorden kwijt denk ik
-
@jeffreyelzinga_NL Idd, kga hem alvast vastleggen
-
Overschatte boel daar.
-
@Furrax_NL
vond peppie altijd al overschat -
Koeman draait ook niet lekker, pfoe. Hoop voor hem dat hij vDijk kan halen in de winter, alhoewel dat lijkt me onhaalbaar als de nog grotere clubs ook interesse hebben. Zoals de concurrent uit de stad. Die Mori vind ik echt het niveau van Everton omlaag halen...