Voetbal: De Nederlandse competities
-
This post is deleted!
-
Ah nice ik zag hem, niks aan toe te voegen.
-
Rampjaartje hier en daar hoort erbij, maar niemand gaat deze clowns ontslaan en als deze onzin nog jaren aan gaat houden moet je de club op een gegeven moment maar gewoon op gaan heffen
-
Waag het niet dit te verwijderen vuile moderator, laat gewoon lekker staan, is 100% de waarheid
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Rampjaartje hier en daar hoort erbij, maar niemand gaat deze clowns ontslaan en als deze onzin nog jaren aan gaat houden moet je de club op een gegeven moment maar gewoon op gaan heffen
Nee de RvC moet Vd Sar, Bergkamp, Overmars en Keizer buiten tyfen. En dan fatsoenlijke directeuren aanstellen met een staat van dienst en niet op basis van voetbalkwaliteiten vroeger.
-
Volgens mij is Bergkamp het grootste probleem. Wil volgens mij alles bepalen, maar je ziet hem nooit voor de camera verschijnen.
En Keizer kan je ook niet heel veel kwalijk nemen, want het zijn toch echt de spelers die in de eerste helft tegen ADO vergeten om uit te lopen naar 0-3. Dan is de wedstrijd gespeeld nog voor de tweede helft begint.
-
@fc-eddie_nl
jawel hoor, hij kiest ervoor om Younes steeds op te stellen en de vleugel met de meeste rendement op de bank te zetten. -
kijkt er iemand psg - lyon? Tete is gruwelijk bezig, neymar krijgt geen kans.
-
Mensen knikten altijd een beetje meewarig als ik zei dat het na Sanchez de beste verdediger van de eredivisie was, maar die twee gaan het echt gruwelijk ver schoppen. Bij Tottenham zijn ze ook al smooverliefd op Sanchez die Aubameyang in de pocket had.
-
@fc-eddie_nl Om een schuldige aan te wijzen is moeilijk, maar voetbal is een sport waarbij er meer kansen niet in gaan dan wel en waarbij en wedstrijd 2x 45 min duurt. Het kansen missen mag geen excuus zijn wanneer je de tweede helft zo belabberd speelt.
-
@sirclitjeslikker_nl
Eens, zou het wel een typische Mourinho back vinden. -
Ik denk dat Tete het beste is in een Chelsea-systeem als 3e centrale verdediger, je moet dan een rechter vleugelback inzetten die aanvallend ingesteld is (type Karsdorp), dat is niet Tete zijn kwaliteit
-
@suiz-luárez_nl
Nja een Valencia bijvoorbeeld bij Manchester united kan ook totaal geen voorzet geven ofzo. Hij speelt ook nauwelijks achteruit bij Lyon omdat daar wel spelers lopen die graag de bal willen hebben itt tot Gudelj en Klaassen -
@bringdaruckus_nl En toen werd die uitgekapt en kwam de 1-0. Speelde verder wel aardig ja.
-
Och, wordt 1 vd 5 actieve forumgebruikers nog gebanned ook haha. Vroeger kreeg een wedstrijd als Vitesse Twente nog een topic met 50 posts lol.
-
@hap-slik-weg_nl
klopt maar Veltman was al 5 keer gekanteld als ie tegenover neymar stond -
@bringdaruckus_nl Kan me nog herinneren dat Veltman Neymar ff van achteren neerschopte in de 16 omdat rood en een pingel tegen natuurlijk veel voordeliger is dan een 1 op 1 tegen een keeper die voor zijn lijn staat...
-
@sirclitjeslikker_nl
dat moment schoot ook ff door me heen idd -
Lol
Hoe lang is Jeroenie gebanned? Als hij terugkomst is hij de enige op dit forum
-
@sirclitjeslikker_nl Was natuurlijk geen penal, want erbuiten. En we hebben die wedstrijd gewonnen, was dus prima actie.