Toto select
-
@bringdaruckus_NL Haha ja
-
FC Utrecht moet komende zondag van AZ verliezen om 7,5 ton rijker te worden, dat meldt De Gelderlander. Als AZ namelijk boven Vitesse op de ranglijst blijft, dan passert FC Utrecht de Arnhemmers in de strijd om de tv-gelden. Als Vitesse op plek vijf, dus direct achter FC Utrecht, eindigt dan blijft het de Domstedelingen voor. De verdelingslijst is opgemaakt over de eindklasseringen in de afgelopen tien jaar.
Place your bets, AZ @1.85, ik hou het op een voorzichtige 100 euro
-
Nu staat ie nog maar @1.39, jammer jongens ik gaf jullie een gouden tip
-
ouwe stumperts
-
sjors jij gore teringzak
-
KT @3.00 #lol Best bijzonder van unibet dat ze die aanboden ook al is het tegen SKT. Verder nog Zenit x Ajax tgt en Zenit x Ajax to win
-
@hap-slik-weg_nl KT #lol. 2-0 voor en dan nog 3-2 verliezen. Achja tyisch gezegde, never bet against SKT.
-
Wat is KT en wat is SKT?
-
@dominicm_nl (South) Korean Telecom. Zijn League of Legends teams.
-
Even afwachten hoe het schema eruit gaat zien maar Samsung 1-2 @4 lijkt een makkie te worden.
-
@hap-slik-weg_nl said in Toto select:
@dominicmnl (South) Korean Telecom. Zijn League of Legends teams.
Kan je serieus op League of Legends inzetten via unibet? wtf..
-
@thoadz_nl Natuurlijk, je kan bijna op alles wedden.
-
@hap-slik-weg_nl Hahah wauw
-
Flash Wolves x G2 x SKT x C9 @5.
-
En voor zondag. WE x TSM x Longzhu x Samsung @2.9
-
Shaktar @2.15
Real x City @2.52
SKT -2.5 x LZ @2.26
RNG -2.5 x WE -2.5 @5.76
MU x Juve @2.49 -
@bringdaruckus_NL wat gooi je op NBA vannacht? En misschien nog wat MVP bets? Zat te denken aan lowstake op Curry @15 en dan Harden/Durant/LeBron high stake.
-
net op tijd shaktar @4.7 straks jorgenson nog ff uitvallen en ze walsen eroverheen,
-
man city bts @1.6
liverpool bts @2,8
Monaco @1.78
monaco over 2.5 @2.02
real madrid @2,2 -
@hap-slik-weg_nl said in Toto select:
@bringdaruckus_NL wat gooi je op NBA vannacht? En misschien nog wat MVP bets? Zat te denken aan lowstake op Curry @15 en dan Harden/Durant/LeBron high stake.
Die mvp bets skip ik denk ik.