Imperium: Café
-
@BlacK-_-PanTherR_NL said in Imperium: Café:
Hier ben ik! waar spelen we? en wanneer begint het?
@Robbiebb_NL je tag werkte niet.. maar heb het forum wel gevonden;)
As dinsdag uur of 19:00-19:30. Land bepalen we as zondag op basis van aantal inschrijvingen en aanmeldingen tot dan toe
-
@Glennevire_NL klopt, heb inmiddels @sir-himself_NL en @BlacK-_-PanTherR_NL bericht gestuurd. Krijg geen melding als ik hier berichten krijg dus het was me een beetje ontschoten
-
Bijna weekend hier! Wat zijn jullie plannen?
PS: ik probeer nog iemand vast te krijgen voor de crewcomp, laat het in de app weten moest er iemand zijn die graag wilt meedoen, alvast een fijn weekend heren! -
@Geert-van-h._NL We vieren morgenavond Sinterklaas en hebben zondag een verjaardag dus het weekend zit weer vol.
-
@Geert-van-h-_NL @Icarus90_NL leuk mannen. Veel plezier Joost!! Hoe oud zijn je kinderen? Of heb je veel jongere zusjes/broertjes?
Ik vanavond bioscoop en chillen met me beste vriend. Morgen verjaardagsborrel van mijn moeder die 61 wordt en een vriendin komt denk chillen en tussendoor vrijwilligerswerk van 18:30-21:45. En zondag hond uitlaten voor oud vrouwtje. -
@Glennevire_NL Nee die heb ik nog niet. We vieren het met de familie van mijn moeder, een man of 17 die een lootje hebben getrokken en € 20,- mochten inkopen. Iedereen heeft een lijstje gemaakt en per persoon word er een gedicht gemaakt.
-
Morgenavond de loting voor onze volgende crewcompetitie die dinsdagavond rond 19:15uur start. Op dit moment hebben we 15 deelnemers dus er is nog plaats voor 3 man. Als je mee wilt doen graag een bericht naar mij dan neem ik je mee met de loting.
-
@Icarus90_NL Geniet ervan, voor je het weet is het weekend weer om...
-
-
Dinsdag begin, uitnodigingen zullen rond kwart over 7 als de competitie is gemaakt direct verstuurd worden!
-
Heb t gevonden, pff valt niet mee maar dit forum snap ik niet zoveel van eigenlijk.
Loting weet ik nog niet zo, we gaan er wat moois van maken -
Het is ff wennen, maar dat komt vast wel goed
-
@Sanderjep15_NL Mooi, heb er wel zin in met Utrecht
-
Eindstatistieken van onze crewcompetitie paar uurtjes voor laatste speelronde. @Sanderjep15_NL @Renkie_NL @Mark_van_V_NL @Harbert_NL @JOPIE1313_NL @fc kuijf
Transfers ga ik niet doen vond dit al heel veel werk en moeite. Ben hier uur mee bezig geweest xD
-
-
@Glennevire_NL Mooi werk! Misschien @Robbiebb_NL eens tips vragen hoe hij dit doet.
-
Wat betreft mijn eigen seizoen.. heel teleurstellend, afgelopen 10 dagen niks verkocht en dat was eigenlijk het hele seizoen wel het geval. En dan ook nog de bekerfinale van @Renkie_NL verloren met pingels:(
-
@Sanderjep15_NL said in Imperium: Café:
@Glennevire_NL Mooi werk! Misschien @Robbiebb_NL eens tips vragen hoe hij dit doet.
In paint plakken en bijsnijden
-
@Sanderjep15_NL said in Imperium: Café:
Wat betreft mijn eigen seizoen.. heel teleurstellend, afgelopen 10 dagen niks verkocht en dat was eigenlijk het hele seizoen wel het geval. En dan ook nog de bekerfinale van @Renkie_NL verloren met pingels:(
Wel de beker, net geen titel. Van harte Mark onze nieuwkomer.
Toch prima seizoen geweest. Mooie statistieken Kyrill! -
Thnx heren Ik plak het idd naar Paint. Alleen bijsnijden moet idd beter hehe