FIFA 18
-
@tomruitenbeek_nl Altijd Bilbao. Aduriz is dodelijk in de 4-2-3-1 opstelling en dan voorzetten geven met Muniain en Williams.
-
@your_worst_nightmare_nl Hoe zit het met van afstand schieten? Dat passen klinkt wel goed moet ik zeggen
-
@z-man_nl Bij toernooitje dat ik vrijdag had vlogen er soms ballen in van 25 meter, maar vooral random had ik het idee. Als je een mannetje hebt die goed van afstand kan schieten gaat het best aardig.
-
Vorige week dinsdag Fifa 18 Ronaldo Edition gehaald met PS4 Pro 1TB. Vanmiddag maar eens aansluiten. Hopelijk bevalt het. Al 4/5 jaar geen Fifa meer gespeeld.
-
Ik speel nog weleens FIFA13
-
@z-man_nl said in FIFA 18:
@tomruitenbeek_nl Altijd Bilbao. Aduriz is dodelijk in de 4-2-3-1 opstelling en dan voorzetten geven met Muniain en Williams.
Ik moet tegen Real, Barca, City, etc... Haha
-
Zelf had ik hem ook vrijdag in huis, Special Ajax Edition (lees alleen hardcover van Ajax).
Opvallendste punt is inderdaad dat de handelingssnelheid realistischer trager is geworden, passen ook niet meer 100% vanzelf aankomen, het verdedigen met O(PS4) een 'schouderduw' ook niet meer direct succes heeft.
Al merk je nog wel dat als je een snelle speler heb toch de verdediging makkelijk zoek kan spelen.Het onderhandelen bij transfers in carriere is voor het eerst sinds lange tijd weer aangepakt en maakt het realistischer. Groot pluspunt daarnaast is dat je ook direct kan onderhandelen en niet 2dagen tot 1 week op reactie hoef te wachten zoals vroeger.
Pluspunt 3 bij transfers : Je kan ook bij de transferperiode al onderhandelen met spelers en club, hierdoor kan je makkelijk anticiperen met je huidige budget.
The Journey, 1e hoofdstuk even uitgespeeld, leuk voor erbij naast carriere/online/fut.
Zelf speel ik nauwelijks FUT, al had ik wel gelijk Locadia ToTW 81 in het eerste pakket ontvangen...Iemand die die over wilt nemen, Locadia in TotW is toch vrij zeldzaam haha.
Tip om toptalenten te scouten en potentieel van spelers te vinden in carriere , via sofifa.com
Barco, Martinez groeien vrij snel net als de halve Ajax selectie.
-
@l-r-van-kessel_nl dit is makkelijker Lorry. https://www.easports.com/fifa/news/2017/fifa-18-player-ratings-career-mode-hidden-gems
-
@l-r-van-kessel_nl Wel nep dat die transfershit niet in de 360 versie zit..
-
@tomruitenbeek_nl Dus?
-
@z-man_nl Dus, heb ik zelf ook wel een redelijk team nodig. Kan met United toch ook voorgeven op Zlatan met Martial en Mkhitaryan?
-
Bilbao's verdediging is niet zo goed. En ben zelf ook geen wonderkind op FIFA.
-
Maar ja, Benat kan ontiegelijk goed van afstand schieten
Qua stats valt dat nog best mee, toch? Al heb je soms van die Hidden Gems. Mijn hidden gem was altijd Holebas en ik zorgde ook altijd dat ik Perisic in mn squad kwijt kon. Met name zijn IF's waren echt verschrikkelijk goed.
-
@tomruitenbeek_nl said in FIFA 18:
Maar ja, Benat kan ontiegelijk goed van afstand schieten
Qua stats valt dat nog best mee, toch? Al heb je soms van die Hidden Gems. Mijn hidden gem was altijd Holebas en ik zorgde ook altijd dat ik Perisic in mn squad kwijt kon. Met name zijn IF's waren echt verschrikkelijk goed.
Vooral deze, waar ik hem met FIFA UT WC leerde kennen http://www.futhead.com/14/players/15057/jose-holebas/
Daar had ik ook echt een ziek team, geweldige game mode vond ik dat. Dit jaar hopelijk een return daarvan. Mét Klose? -
Dat moeten ze echt weer eens doen ja, was een hele fijne, welkome toevoeging.
-
Iemand die ook Squad building challenges doet? Soms kom ik er niet uit en zoek dan een voorbeeld op, als ik die selectie namaak komt het voorbeeld op teamgeest 100 uit en ik maximaal tot 99 terwijl ik 100 moet hebben. Waar kan dat aan liggen?
En als je the journey speelt, krijg je daar ook beloningen in de vorm van pakketten voor ultimate team?
-
Nee geen packs, wel een IF Hunter kaart die je kunt gebruiken voor SBC's.
Wat betreft de chemistry, dat kan liggen aan de "loyalty" van een kaart, 1 chemistrypuntje die je erbij krijgt als je 10 wedstrijden speelt met een speler in je club. Spelers gekocht speciaal voor een SBC hebben dat dus nog niet.