Imperium: Café
-
@Glennevire_NL Mooi werk! Misschien @Robbiebb_NL eens tips vragen hoe hij dit doet.
-
Wat betreft mijn eigen seizoen.. heel teleurstellend, afgelopen 10 dagen niks verkocht en dat was eigenlijk het hele seizoen wel het geval. En dan ook nog de bekerfinale van @Renkie_NL verloren met pingels:(
-
@Sanderjep15_NL said in Imperium: Café:
@Glennevire_NL Mooi werk! Misschien @Robbiebb_NL eens tips vragen hoe hij dit doet.
In paint plakken en bijsnijden
-
@Sanderjep15_NL said in Imperium: Café:
Wat betreft mijn eigen seizoen.. heel teleurstellend, afgelopen 10 dagen niks verkocht en dat was eigenlijk het hele seizoen wel het geval. En dan ook nog de bekerfinale van @Renkie_NL verloren met pingels:(
Wel de beker, net geen titel. Van harte Mark onze nieuwkomer.
Toch prima seizoen geweest. Mooie statistieken Kyrill! -
Thnx heren Ik plak het idd naar Paint. Alleen bijsnijden moet idd beter hehe
-
@Dave-Jansen_NL said in Imperium: Café:
alles goed hier mannen? dagje vrij vandaag ook wel is lekker.
In LFS Cup gaat het wel goed met Jeroen maar laat Raymond het lekker afweten, dat ben ik niet gewend van hem
Mooi man! Ga je nog wat leuks doen met je dagje vrij :)?
Raymond heeft helaas niet veel geluk met verkopen zowel in LFS, CrewCup als Crewcompetitie. In crewcompetitie heeft ie wel 7K MP gepakt met 2e plaats en beker :). Zelf ook dagje vrij. Net documentaire gezien over pelsjagers in Siberie en straks honden uitlaten -
@Glennevire_NL niks gepland dus ga zo maar is kijken wat ik ga doen
-
Zijn er nog speciale regels bij deze competitie? Zoals bijvoorbeeld het spelen van oefenwedstrijden.
-
@sir.himself_NL said in Imperium: Café:
Zijn er nog speciale regels bij deze competitie? Zoals bijvoorbeeld het spelen van oefenwedstrijden.
Je mag spelen met iedereen die je wilt zolang je van diegene toestemming hebt Je kan via oude forum via PM vragen of via dit forum(hoewel er weinig hier actief zijn xD)
Goedemorgen lieve mensen Glaswater aub
-
Iedereen mag oefenen tegen mij, maar je kan ze terug verwachten
-
Heren alles goed hier?
-
@Icarus90_NL said in Imperium: Café:
Heren alles goed hier?
Jaa zeker Joost en met jou? Weet je al of je liever 4vs4 of 5vs5 wil doen voor fe crewbattle? Moeten even kijken of we rond kerst beginnen of 2/3 januari?
-
@Glennevire_NL Prima, nou ik ben aan het rond vragen maar 4-4 moet haalbaar zijn
-
@Glennevire_NL Mooi overzicht gemaakt, jullie bouwen ontzettend snel & efficiënt zeg. Bij BNC had Pat meestal hoogste TW op einde van het seizoen...
-
@Icarus90_NL Ja hoor, aangenaam vertoeven hier bij Imperium