Voetbal: De Nederlandse competities
-
Het is alle drie niet om over naar huis te schrijven
-
Nice ghehe
-
Hoorde gisteren in de Johan Cruijff Arena dat niemand ons kan stoppen en dat Feyenoord eraan gaat. De grote meerderheid op de F-side beweerde daarnaast ook dat het maar kutkakkerlakken zijn.
-
@sirclitjeslikker_nl Zit wat in, zeker nu Dijks gewoon op de tribune zit zoals het hoort
-
@sirclitjeslikker_nl kunnen ze niet beter met 3 centrale verdedigers spelen? Veltman wober en de ligt? in een 3-3-2-2 op stelling ?
-
@miclovich_nl daarvoor heb je spelers nodig aan de zijkanten die de hele vleugel bespelen, a la Marcos Alonso en Mendy. Sinkgraven zou dat misschien wel kunnen bij Ajax, maar op rechts zie ik niemand die dat kan invullen.
-
@miclovich_nl Een linksback kopen is een stuk makkelijker dan opeens compleet anders gaan spelen, los van het feit dat ik het systeem wat jij noemt niet zo zie zitten.
-
@sirclitjeslikker_nl City voetbalt echt fenomenaal in dat systeem, maar dat heeft ook 1 jaar geduurd om erin te slijpen. En ik acht Guardiola iets beter in dat inslijpen van systemen dan onze Telstar-vriend Keizer
-
Er was wel ff 10 minuutjes lang een mooie sfeer in de kuip na die 1-1
-
Sinds Dijks niet meer meedoet winnen we alles. Zou er een causaal verband zijn?
-
Trouwens, ben ook klaar met Younes. Laten we Ziyech op links zetten en Frenkie/Siem op het middenveld, dit is wel leuk geweest nu
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
Trouwens, ben ook klaar met Younes. Laten we Ziyech op links zetten en Frenkie/Siem op het middenveld, dit is wel leuk geweest nu
Nu pas?
-
@bringdaruckus_nl Nja, al langer, maar Cerny en Kluivert voldoen ook niet. Dolberg op links kunnen we ook proberen
-
MENSEN SNAP EENS DAT AMIN YOUNES OP RECHTS MOET WANT HET IS EEN RECHTSBENIGE SPELER AAN DE LINKERKANT KOMT HIJ TELKENS NIET UIT MET Z'N GOEIE BEEN. YOUNES MOET OP RECHTS. OP RECHTS RECHTS RECHTS RECHTS RECHTS. HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN OM DAT TE ZIEN. Op rechts zal het rendement veel hoger zijn. Ik vind het sowieso een debiel systeem dat rechtsbenige spelers op links spelen en andersom. Het heeft nog nooit ergens gewerkt behalve bij Messi en Ronaldo.
-
@scheeftand_nl said in Eredivisie:
MENSEN SNAP EENS DAT AMIN YOUNES OP RECHTS MOET WANT HET IS EEN RECHTSBENIGE SPELER AAN DE LINKERKANT KOMT HIJ TELKENS NIET UIT MET Z'N GOEIE BEEN. YOUNES MOET OP RECHTS. OP RECHTS RECHTS RECHTS RECHTS RECHTS. HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN OM DAT TE ZIEN. Op rechts zal het rendement veel hoger zijn. Ik vind het sowieso een debiel systeem dat rechtsbenige spelers op links spelen en andersom. Het heeft nog nooit ergens gewerkt behalve bij Messi en Ronaldo.
Mooi verhaal, lekker kort ook, doen we niks mee!
-
leuke reactie, origineel ook, doen we niks mee
-
@suiz-luárez_nl said in Eredivisie:
@bringdaruckus_nl Nja, al langer, maar Cerny en Kluivert voldoen ook niet. Dolberg op links kunnen we ook proberen
Kluivert verdient in mijn ogen gewoon een eerlijke kans op zijn eigen positie, linksbuiten dus.
-
Wij zijn Feyenoord, wij steunen ons cluppie tot het bittere eind!!! * Halve Kuip loopt leeg na de 1-3 *
whahahahahaha wzawzdb.
Ben trouwens benieuwd of Haps deze week komt trainen of aan het dwalen is in het bos
-
@spectraaaaa_nl Haps was misschien nog wel de beste Feyenoorder gisteren (misschien een teken hoe slecht het was, want hij speelde niet zn beste wedstrijd)
Haps heeft wel 48 goede tackles eruit gegooid en deed de wedstrijd (tijdelijk) kantelen met die actie bij de penalty.
Haps had het wel heel lastig, vooral eerste helft, maar als er iemand een voldoende scoorde was het Hapsie wel -
@bringdaruckus_nl Is wel een soort speeltuinvoetballer die zomaar wat aankloot en ook heel weinig rendement heeft, maar aangezien Younes al 9 wedstrijden in de basis heeft mogen beginnen vind ik dat we Kluivert ook wel een kans mogen geven, veel slechter zal ie niet zijn.