Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
@vinnievuik_nl De aanpassingen die kracht van tactics verschuiven zijn relatief simpel, dus dat zou zeker op korte termijn kunnen. Vraag is eerder wat precies
-
@harry-poon
Begrijp je m'n punt? Het gaat niet om de absolute kracht van tactieken, maar relatief ten opzichte van elkaar. Nu zijn bijvoorbeeld 4231 SVA en 451 SVA met geen enkele tactiek echt makkelijk te verslaan. Het spel zou leuker worden als elke tactiek een echt zwakke plek heeft.Ik gaf dus een voorbeeld:
352 OVA tegen 451 SVA --> 352 OVA wint in 90% van de gevallen
451 SVA tegen 433 ZDV --> 451 SVA wint in 90% van de gevallen
433 ZDV tegen 352 OVA --> 433 ZDV wint in 90% van de gevallenIn zo'n situatie is geen van alle tactieken in alle gevallen een goede keuze. Het ligt aan wat je tegenstander speelt. Nu zie je toch dat veel managers 1 of 2 sterke en stabiele tactieken hebben, en maar weinig variëren. Als je bij de keuze van je formatie en speelstijl vooral rekening moet houden met de gegevens van je spion, wordt het spel tactisch interessanter.
-
@vinnievuik_nl Zeker, mijn punt is dat op dit gebied alles mogelijk is. En ook dat de tactieken altijd voor alle gebruikers gelden. We willen en kunnen geen onderscheid maken voor sterke competities. Dus welke keuze we dan ook maken, het moet voor alle managers interessant blijven (ook voor managers die misschien wat minder met tactiek op hebben).
-
@harry-poon Hoezo is de vraag ‘wat precies?’ Het voornaamste probleem is dat de speelstijl schiet van afstand (in combinatie met 451 en 4231) te sterk is, daar gaat het hier nu al een tijdje over.
Twee argumenten waarom dit een (groot) probleem is:
– Het is niet realistisch (hoeveel teams spelen er in het echt op afstandsschoten en hoe vaak levert dit succes op?)
– Het komt het spelplezier niet ten goede (competities met onrealistisch veel gelijke spelen en weinig doelpunten)Als het relatief simpel is om de kracht van tactieken te verschuiven, wat weerhoudt jullie er dan van om schiet van afstand te verzwakken? Ben ik wel benieuwd naar.
-
Ik kreeg zojuist een nieuwsbericht maar klikte deze per ongeluk weg. Welke was dit?
-
@tomruitenbeek_nl We hadden wat problemen met N&U dus dat zou kunnen. Was in ieder geval geen update!
-
@memphis-united_nl In principe niks. Zal eens bespreken of we met iets moois kunnen komen.
-
@Harry-Poon Ik zag al door in te loggen op mn Engelse OSM dat het nog om de 6 spelers op de TL ging. Dus was idd nog een oude update.
-
@harry-poon Iemand in mijn competitie heeft er wel degelijk weten gebruik van te maken om effectief 6 spelers op de lijst te zetten, Botafogo met name.
Heeft die dan geen misbruik gemaakt van de situatie/bug met oog op financieel voordeel ?
Ik krijg momenteel gewoon de limiet tot 4. -
@freliano_nl die heeft eerder pech dan en er sinds gisteravond 6 opstaan en nog niets verkocht.
-
@freliano_nl :point_up_tone2:
-
@robbiebb_nl tja in dat geval, het zijn duurdere spelers dus raken ook niet zo snel verkocht denk ik dan, maakt niet uit of je er dan 2 meer opzet
-
OSM de rechten van Real Madrid, nou nou, wat geweldig zeg. Eén club met een logo en spelersfoto's in heel Spanje...
-
@timeenennaam_nl Ja best wel wat mij betreft
-
Boeit niemand. Echte updates blijven uit.
-
@furrax_nl Wat zou je verstaan onder een echte update?
-
Dat de bugs en fouten uit het forum worden gehaald en niet dat we dit krijgen waar niemand om heeft gevraagd. Maar het is al te laat. OSM is dood. Niemand zit meer op deze rare vage onduidelijke onhandige forums. Nou doei.
-
@scheeftand_nl Ik snap je niet helemaal. Wil je dat de fouten en bugs eruit gehaald worden of is het al te laat?
-
@harry-poon Crewupdate. Crews sterven uit net als de fora...
-
@furrax_nl Dat komt mooi uit, zijn we druk mee bezig! Hopelijk hebben we binnenkort al een eerste versie waar op getest kan worden.