Toto select
-
@bringdaruckus_NL said in Toto select:
ik wil niet weten hoeveel geld ik al heb weggegooid aan kwalificatiewedstrijden en oefenwedstrijden
Idem.
-
@bringdaruckus_NL Jaa blijft toch echt een sicke bait. EL groepsfase bijna net zo.
-
ff test, nieuw forum blijkbaar
-
Real @4 en draw @4.10.
-
Badr hari @2.2
-
-
@hap-slik-weg_NL Ik zie trouwens +5 achter die bet staan maar als ik klik zie ik maar een bet. Zou ook graag op knockout wedden
-
@bringdaruckus_NL Wilde ik je nog vragen haha. Misschien komen die odds later nog.
-
@hap-slik-weg_NL de odds zijn er.
een ding snap ik niet, under 0.5 rounds @5.75 en badr round 1 win @3.75
-
heb under 0.5 @5,75 en under 1.5 @2,5 gepakt.
-
@bringdaruckus_NL Aight. Wat snap je niet trouwens? De odd? Of de under?
-
@hap-slik-weg_NL
als badr round 1 al wint is toch under 0.5. Waarom is die badr odd dan lager -
@bringdaruckus_NL Die under 0.5 is volgens mij dat de match eindigt zoals McGregor vs Aldo toen dus binnen een minuut ofzo. Vandaar dat die odd hoger, want Badr heeft dan langer de tijd als hij na 1 ronde wint (kan bijvoorbeeld ook laatste 10 seconden).
-
@hap-slik-weg_NL hmm zou dat wel beetje vreemd vinden maar oke.
-
@hap-slik-weg_NL odd voor badr is wel snel gedaald. nu nog maar @1.9
-
@bringdaruckus_NL Naja dat is de enige reden die ik kan bedenken :p.
-
@hap-slik-weg_NL nja oke dan. Ergens lijkt het me wel leuk als Badr hem eerst compleet mishandeld en dan pas knockie slaat maar dat is niet zo goed voor mijn bets.
Monaco wel een bazenteam. Had ze over 2.5 als team @4.1. winst @2.1 en -1.5 @4.2 zullen ook wel binnen zijn. City verneukt dan weer ff wat bets, valt me wel tegen van die neppe peppie
-
@bringdaruckus_NL Hoezo bet je op City? Je kon toch verwachten dat ze de boot ingingen vandaag?
-
@hap-slik-weg_NL was gwn helemaal vergeten dat de helft niet meedeed. Ik zit ook nog paar dagen geleden heel leuk in PL topic te zeggen dat man city geen 4e cb heeft enzo
-
@bringdaruckus_NL #lol#lol