Cryptocurrency
-
Ik hoop dat het als een kaartenhuis in elkaar stort. Maar het is wel de toekomst dus zal uiteindelijk wel weer stijgen dan
-
@l0rdshishio_nl said in Cryptocurrency:
Ik hoop dat het als een kaartenhuis in elkaar stort. Maar het is wel de toekomst dus zal uiteindelijk wel weer stijgen dan
Mano hoopt ook dat The Next Generation als een kaartenhuis in elkaar stort
-
@l0rdshishio_nl said in Cryptocurrency:
Waarom hoop je dat dan? Om alsnog in te stappen? XD
-
De enige juiste redenatie inderdaad.
Al is dat sowieso het advies, kopen als er bloed door de straten vloeit...Dipjes blijven komen, zijn de ideale signalen om in te kopen aangezien de stijging erna toch alweer om de hoek loert.
Vanwege alle media aandacht gaat Jan Modaal een emotionele investering doen als alles al een tijd stijgt..en verkopen als het zakt en dan lopen schelden dat die zijn geld kwijt is, terwijl de 'echte' investeerder in zijn broek pist van het lachen en hierdoor voor een schijntje hetgeen overneemt van Jan...
XLM inmiddels alweer op € 0,05, zal rap ook factor 5/6 hiervan worden..
@ Leroy, watvoor bedrag qua winst heb je in gedachte voordat je wil gaan cashen?
Vraag geldt tevens ook voor andere hier..Zelf heb ik me voorgenomen om bij € 1.400.000,00 voor c.a. 800K af te romen, enkele gerichte fysieke aankopen te doen.
Al duurt het nog wel voordat ik aan dat bedrag zit, dus de eerst volgende afroomactie zal plaatsvinden op c.a. € 350.000,00 om dan voor 50K af te romen.. -
@kagchelland_nl Ik hoop dat omdat ik er geen geld in heb zitten (heb uberhaupt geen geld om te beleggen) en dus zuur al die berichten rondom te bitcoin zit te lezen. En ten tweede omdat mensen die er geen verstand van hebben nu opeens bitcoins kopen omdat ze bang zijn de boot te missen, en zo de prijs verder doen stijgen. Zulke mensen, die simpelweg gokken, verdienen het gewoon afgestraft te worden.
-
@l-r-van-kessel_nl 1,4 miljoen?? Hoeveel zijn je beleggingen nu waard dan?
-
@l-r-van-kessel_nl Heb geen bedrag in gedachten. Daarvoor heb ik ook veel te weinig gekocht. Ik heb de stellingname genomen dat de drie stabiele munten die ik heb (BTC/ETH/LTC) alleen maar door zullen groeien.
Ik heb ook 10.000 Siacoins die al keihard gezakt zijn sinds ik kocht. Als die ooit een mooie plus maken verkoop ik ze wel.
Wat mij betreft blijft het meerdere jaren staan en kan ik ze verkopen als ik het nodig heb, bijvoorbeeld als ik ga emigreren of een grotere aankoop moet doen. Anderzijds kan het morgen allemaal weg zijn dus reken mezelf zeker niet rijk
-
Een veeeeelvoud van wat ik heb geinvesteerd. Bedragen noem ik niet aangezien de belastingdienst ook mee kan kijken
Al erkent de overheid het niet als betaalmiddel wat het weer dubbel maakt..ATH voor ETH, Bitcoin, XLM , LTC en weet ik wie allemaal niet normaal!
Ethereum - €435
LTC - € 90+
XLM € 0,08
Bitcoin € 10.980Nog 2 weken en ik ga even genieten in het zonnetje van een klein gedeelte van de opbrengst (die ik al eerder heb afgeroomd)....
@ Leroy, tussentijds geen redenen om een gedeelte te gaan cashen?
-
@l-r-van-kessel_nl
Waar kan je je registratie doen om een account te openen?
Zit nu beetje via Etoro te kiijken en kan je ook account aanmaken en crypto s aanschaffen.
bij welke zitten jullie?
-
Ik zit op Poloniex
-
Etherum en BcH gaan niet zo best rond dit tijdstip.
Gisteren nog in de lift nu in het rood.
-
Gebruik hier bittrex. Vooral omdat de api die zij beschikbaar hebben vrij eenvoudig en goed werkt
-
@oioihillegom_nl said in Cryptocurrency:
Etherum en BcH gaan niet zo best rond dit tijdstip.
Gisteren nog in de lift nu in het rood.
Leuk verhaal maar tenzij je echt actief aan het traden bent is dat hele day-by-day checken de moeite niet.
Ik heb straks 10 dagen vakantie zonder weg te gaan, dan is het leuk om te zien hoeveel je in korte tijd kunt 'winnen' maar de munten die ik heb zijn voor lange termijn -
Precies, cryptocoins zijn zo volatiel als de pest, er gaat bijna geen dag voorbij dat ze níét in het rood hebben gestaan,
-
Wat ik al in een PM aan Hillegom heb gestuurd.
Meest betrouwbare sites om een account aan te maken zijn Bittrex en Kraken.com
Coinbase is de grootste in de USA, al speelt er daar nu al een gerucht dat ze alle gegevens moeten doorgeven aan de belastingdienst, dus de EU zal ook wel volgen..Daarbij is Coinbase nogal gevoelig (Kraken de laatste tijd overigens ook.)Daarbij als je serieuze bedragen erop heb staan , raad ik je een offline wallet (Nano Ledger e.d.) aan. Dit is tegen een bedrag van c.a. €100 een hele veilige manier om alles op te slaan, zonder dat de overheid kan zien wat je daadwerkelijk bezit.
Daarbij zolang je het nauwelijks tot niet verbind met het internet is het dus ook zo veilig als maar kan.
(wil je het nog veiliger aanpakken, gebruik er dan nog een device naast die nog NOOIT verbinding met internet heeft gehad.)Koop je crypto--> Zet deze vanuit je online wallet op je Offline wallet, transfer ze vervolgens vanuit je offline wallet in je offline device.
- let wel dit is pas interessant als je er serieus veel in heb zitten.
Ja beurzen fluctueren , niks mis mee..die waanzige sprong afgelopen week van ETH was mooi, correctie vind plaats..maar long term gaat het over BTC heen.
Al groeit die nog steeds gestaag door vanwege alle info van de MSM, waarbij ik in heel de MSM nog nauwelijks een goed verhaal omtrent crypto heb gehoord...Eigenlijk niet...IoTA heeft overigens volgens de geruchten nu ook een deal gesloten met MickeySoft...Dat is op gebied van IoT natuurlijk wel een mooie stap naar voren.
Stellar Lumen lijkt de aanval op Ripple ook te hebben geopend en is nu nog maar 1/3 van ripple waard t.o.v. 1/20e een paar maanden geleden.
Ripple is daarbij voor jullie info ook helemaal niet gedecentraliseerd, ik ben eigenlijk ook nog steeds opzoek naar iemand die mij kan overtuigen van de filosofie van Ripple..
Meest gehoorde antwoord nu is: het is zo goedkoop...(ja een kuub zand ook...)ETH
XLM
IoTA gaan wel steeds harder rocken..... -
dat is ook zo, als je er kort op kan blijven zitten kan je idd geld verdienen om laag bij te kopen en overschotten( winst vanaf je begin) af te romen.
daarom zeg ik ook op tijd van mijn kijken ging het naar beneden.
Op langere termijn zal je rendement positief uit pakken als je maar niet in paniek raakt om te verkopen.
-
Die IOTA ja, bizar
-
Update op gisteren, Stellar Lumen (XLM) is nu vandaag weer 10/15% gestegen en is $0,105 waard ...
Met andere worden was het gisteren nog 1/3 ripple, is het nu 1/2...en de kans dat hij hier na 7december overheen stuit is waanzinnig groot..
XLM op de $20,00 en ik heb met €50,00, €1.000.000,00 gemaakt haha, in dat geval zal ik kijken of ik aandelen OSM kan overkopen..;-)
-
XLM $0,14
IoTA $5,50+
EoS $ 5,00
BTC $ 12.500Gaat weer hard vandaag...als je nog niet met een odol wakker word, gebeurd het wel van die cijfers *mits je er wat van bezit *
-
Leuk om dat enthousiasme te lezen. Ik hou wat meer een slag om de arm. Ben er zeker mee bezig, en de ontwikkelingen zijn enorm positief, maar voor mij voorlopig geen odol van wat waarde-verhogingen.
De centen die ik erin heb gestoken zijn nog steeds bedragen die niet pijn doen als het in elkaar klapt, omdat het simpelweg afwachten is in hoeverre dit zich allemaal ontwikkelt. Gezien de market caps kun je bijna niet meer denken dat het allemaal in één dag zal verdwijnen maar in essentie is het nog altijd vooral concepten, theorieën en ideeën die wellicht wel of wellicht niet enorm gaan worden.
Het lijkt er op dat als je niet te 'greedy' bent, je prima kunt verdienen. Ook als het allemaal een piramidespel is. Mits je maar op tijd uitstapt. Voor mij is het de lange termijn waar ik wellicht een hele leuke extra uit haal, of wellicht pech heb en niets over houd. Jezelf rijk rekenen (zeker met "wat als") heeft imo weinig zin.