Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
@putse-boys_nl Ontwaakt uit mn coma
-
@dave-jansen_nl Kunnen idd wel eens gaan gourmetten. Om alvast in de Kerst stemming te komen.
Ow jah, ik zal nog ff snel wat Kerst versiering ophangen in dit café.
Waardeloze bardame bennik weer... :girl_tone2: -
@maricja_nl mooi zo... Doe mij maar een colatje dan.. #nightshift. Of dubbele espresso...
-
@maricja_nl ik weet niet of Chris zo blij is dat je zijn auto ook hebt versierd Maris..
-
@putse-boys_nl nachtdienst??? Dan geef ik beide
-
@rubber890_nl Vast wel. Het is maar 1x per jaar Kerst
-
Push melding was bit too much....We hebben nu tegen de 250-290 deelnemers met LFS Duo Cup :') :')
-
@glennevire_nl
Dit toernooi gaat op deze manier nog langer duren dan de CK. En dat toernooi duurde ook 9 maanden ofzo
-
Zie al die deelnemers maar eens achter je te laten..
-
@rawstyler_nl hahaa ja he maat....Ik had uitgerekend dat je minimaal 13 competitie's van 20 teams nodig hebt hahaaha :')
-
@maricja_nl dank je wel. Helaas wel zo af en toe he.. De brandweer staat 24/7 paraat... Ook in de weekenden, nachten en feestdagen.. Proost!
-
@rubber890_nl Moet te doen zijn toch
Zullen ook wel veel managers niet thuis geven als het eenmaal begonnen is. Of nemen ontslag. Maar dat ga je nooit tegenhouden. Zag je wel met het NK.
-
@putse-boys_nl Brandweermannen zijn helden Hulpverleners überhaupt wel vinnik. Worden drukke dagen nog tegen het eind van het jaar.
-
Lekkere warme chocomel met slagroom. Nog meer gegadigden??
-
@maricja_nl heerlijk... Net met de laatste oefening van dit jaar met het brandweerkorps heerlijk geijshockeyd. Super cool. Alleen koud. Dus altijd welkom...
-
@maricja_nl helden is een groot woord.. We doen waar we goed in zijn en wat we leuk vinden. Helaas dit jaar zowel met kerst als oud op nieuw niet op straat maar "achter de knoppen". Op de meldkamer nachtdienst . Dus daar zal het wel gekkenhuis zijn ja..
-
@putse-boys_nl Dat geloof ik meteen. Zat idioten die niet veilig hun vuurwerk afsteken en uiteraard ook de pechvogels die daar soms slachtoffer van worden.
Toen ik nog een 9 jarig meisje was, heb ik het zelf mee mogen maken. Iemand had zijn fles niet verzwaard en die viel om. Een vuurpijl in mijn rug en mn jas en haar in de fik
Gelukkig kwam er snel iemand met een blusdeken aangezet. Niets opgelopen verder, maar de schrik zat er goed in. -
@maricja_NL en zo raak je dus getraumatiseerd voor het leven, door toedoen van een of andere maloot. Gelukkig zal het met oud op nieuw met name prullenbakken en containers zijn die ik de fik worden gestoken -->> overigens kan ik daar ook weinig lol van inzien...
-
@putse-boys_nl ben idd lang bang geweest voor vuurwerk. Pas sinds 2 jaar durf ik weer een beetje naar buiten tijdens de jaarwisseling.
-
Je kan altijd schuilen in me bunker.