Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
@Harry-Poon turbo scout 10 november???
-
@scheeftand_nl 10 november?
-
Wanneer zal er iets gedaan worden aan het forum? Vele topics zijn doodgebloed. Geef desnoods BC om op het forum te komen? Doe iets. Het is maar een saaie boel geworden hoor.
-
@harry-poon Ik zag net op OFM ook '10 november' bij het inloggen.
-
@furrax_nl Als datum bij de N&U?
-
@harry-poon said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@scheeftand_nl 10 november?
Ja dat stond erboven.
-
Hmm dat zou niet moeten. Thanks voor het melden, gaan we naar kijken!
-
@harry-poon Ja, zoiets.
-
Waar zijn alle crewpunten gebleven ?
-
@fc-kuijf_nl Crew punten en Crew levels toen we niet meer na de update. Dit omdat we met de update juist een grote groep spelers willen aanspreken en dan moet het wel begrijpelijk zijn voor iedereen. Zie het als een eerste stap richting de grote crew update op de apps.
Levels en punten kunnen we wel nog steeds zelf bijhouden, alleen niet meer in het spel.
-
@harry-poon dus crewpunten stellen nu echt niks meer voor ? Als ik het goed begrijp ?
-
@fc-kuijf_nl Dat is wat we er zelf van maken, die kunnen we blijven bijhouden zoals we deden. Zoals je weet werden die al niet automatisch bijgewerkt. Ze zijn alleen niet meer zichtbaar in OSM.
-
@harry-poon wat hebben de crewpunten dan nog voor nut ? Waarvoor dienen de crewpunten “achter de schermen” dan voor ?
-
En waarom maar 24 leden max?
Crewpunten moesten sowieso blijven. Je moet als crew toch voor iets spelen, ik wou daar een betere representatie zien hoe goed je als crew bent op de ranking die niet gebaseerd is op de managerranking.
-
@alfonzso_nl192 lijst van gekickte/nieuwe leden ook weg..
-
Gezien het feit dat ze bij GB al tijden roepen dat ze de crewwereld weer nieuw leven in willen blazen, mag je er toch wel vanuit gaan dat ze nog wel iets als prijs gaan bedenken... Maar laat voorop staan dat dit haaks staat op wat ze roepen en echt een DRAMATISCHE AANPASSING is. CC was altijd om crewpunten te winnen zodat het duidelijk was welke crew sterk is. Dit omdat MP geen ene kloot zeggen over hoe sterk een manager/crew is. Echter is dit gewoon maar weer lekker doorgevoerd, waarschijnlijk zonder ook maar de mening te peilen van bijvoorbeeld de osmstaff. Want die hadden echt wel aangegeven wat een slecht plan dit is.
-
@alfonzso_nl192 Omdat de belangrijkste functie spelen in je crewcompetitie is. En daar kunnen maximaal 24 spelers in. Alle bestaande Crews krijgen wel al hun leden overgezet.
-
@fc-kuijf_nl Klopt. Maar dat is ook bewust omdat dit een opstapje is naar de nieuwe functionaliteiten: de crewchat en de battles. Dan gaan er nieuwe punten gelden.
-
@harry-poon said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@alfonzso_nl192 Omdat de belangrijkste functie spelen in je crewcompetitie is. En daar kunnen maximaal 24 spelers in. Alle bestaande Crews krijgen wel al hun leden overgezet.
Wij laten juist bij GG zien dan het met meer leden ook prima kan, zoals je kan zien hebben wij twee crewcompetities. Dus dan klopt dit verhaal niet denk ik?
-
@de-boterbloemen_nl Je kan natuurlijk sowieso gewoon aparte crewcompetities behouden!