Pomoc OSM 🤔
-
@didierluk admini świętowali.dobrze że w końcu wszystko wróciło do normy.jedyny minus że tak często nadal modernizuje się grę
-
-
@Byku-Duma-Warmii @Dovco_HandF @mihau1878
Mam pytanie, może głupie... Jak dodawać zdjęcia/obrazki do opisu profilu na forum.. po prawej stronie klikam profil -> edytuj profil i co dalej? ... na starym forum były ikonki oznaczenia itd, tu nic nie widzę. -
Kody obrazka wysyłasz w poście na forum , kopiujesz kod i wstawiasz w rubryce "O mnie" w edycji profilu.
Trudniej jest wstawić obrazek w sygnaturze profilu, bo do tego jest potrzebny link z innej strony hostującej obrazy i link obrazka wstawiasz w takim kodzie ![alt text](image url) . -
@mihau1878 dzięki ... da się wyśrodkować czy to niemożliwe?
-
Logując się na stronę gry przekierowuje mnie na adres holenderskiego OSM https://www.onlinesoccermanager.nl/Login, gdzie pisze że nieprawidłowa nazwa użytkownika i hasło. ktoś tez tak ma? może to tylko tymczasowy błąd.
Przez aplikację jest ok. -
spoko. ja też tak mam
-
Póki tego nie naprawią możecie korzystać bez problemu z apki
-
@didierluk said in Pomoc OSM:
Logując się na stronę gry przekierowuje mnie na adres holenderskiego OSM https://www.onlinesoccermanager.nl/Login, gdzie pisze że nieprawidłowa nazwa użytkownika i hasło. ktoś tez tak ma? może to tylko tymczasowy błąd.
Przez aplikację jest ok.Ja dziś na niemieckie miałem.Wyłączyłem telefon,odpalilem znowu i wróciło wszystko do normy.
-
Witam
zrobiłem Afrykę na 100% i przy logowaniu pokazał się komunikat systemowy o tym mówiący oraz kolejny że zdobyłem 1000 złota ale natychmiast pojawił się komunikat że nastąpił błąd i jak widzę nie mam zaliczonych tych złotych monet.
Czy można to jakoś zweryfikować i naprawić ten błąd ... ?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam. -
Witam
zrobiłem Afrykę na 100% i przy logowaniu pokazał się komunikat systemowy o tym mówiący oraz kolejny że zdobyłem 1000 złota ale natychmiast pojawił się komunikat że nastąpił błąd i jak widzę nie mam zaliczonych tych złotych monet.
Czy można to jakoś zweryfikować i naprawić ten błąd ... ?
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.Jeśli do jutra monety nie zostaną doliczone to prosimy o przesłanie screenów(obrazujących problem) mailem pod adres pl.support@osm.coach