LFS-Cup Discussietopic
-
Stand:
Super Saiyans, 2
The Stepdads, 3
Tapestry, 7,5
twei flapn, 9
FTB O'Clock, geen score, 1 ontslag
No Name, geen score, beide ontslag -
Wel straf van sommige managers, ze schrijven hun in voor een tornooi en nog voor half weg merken ze dat ze het niet halen en nemen ze ontslag, zo'n managers zouden ze moeten noteren en het volgende tornooi de toegang weigeren. Als je aan iets begint speel het dan uit hé...
-
@gizmo69_nl mee eens, mijn vriend is er ook zomaar mee gekapt, iets wat geen stijl heeft en zeker aangepakt moet worden.
-
Dit is zo vervelend. Vooral voor de partner die dan achterblijft. Heb ook een duo in mijn competitie zitten, waarvan 1 al bijna een week niet meer ingelogd heeft. En een ander is al teleurgesteld door 2 managers.
Zonde voor de managers die wel graag als duo willen spelen.
-
@harry-hirsch_nl In our competition it's not really neccessary to check the friendlies. Because 1: lsalvador and I plus you and Max wll proceed to the next round with ease and 2: If you want the check because my teamvalue is so much higher than the rest... I'm just THAT good at building a team (I only played friendlies against lsalvador).
But for the competitions which are very close it would be a good idea to check the friendlies against cpu teams.
-
@dave-jansen_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
Oke heb zelf even wat in elkaar gezet.
het is wel een beetje een bende aangaande DS ivm managers die een verkeerd team kozen en hier en daar wat straffen.
Maar dit is hoe het er nu voor staat.Waar staat het laatste rijtje voor (gemiddelde DS / DS). En zie dat jullie duo's niet kloppen (bijv Finn Harps hoort met Bohemians te zijn)
-
Gemiddelde DS hoeft niet naar gekeken te worden, de doelstellingen van de teams staan nergens voor. Iedereen is gelijk aan teamwaardes. Het gaat uiteindelijk alleen om de gemiddelde positie. Dus het rijtje 'gemiddelde DS' is overbodige informatie?
-
@tomruitenbeek_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
@dave-jansen_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
Oke heb zelf even wat in elkaar gezet.
het is wel een beetje een bende aangaande DS ivm managers die een verkeerd team kozen en hier en daar wat straffen.
Maar dit is hoe het er nu voor staat.Waar staat het laatste rijtje voor (gemiddelde DS / DS). En zie dat jullie duo's niet kloppen (bijv Finn Harps hoort met Bohemians te zijn)
Ja klopt, sommige managers namen een verkeerd team waardoor het een warboel werd.
In iverleg met de organisatie mochten de andere managers hun team dan kiezen vandaar dat er bijna niks klopt tevens is er gister weer 1 met ontslag gegaan.We hebben nu 3 CPU teams erg leuk
-
Gemiddelde DS hoeft niet naar gekeken te worden, de doelstellingen van de teams staan nergens voor. Iedereen is gelijk aan teamwaardes. Het gaat uiteindelijk alleen om de gemiddelde positie. Dus het rijtje 'gemiddelde DS' is overbodige informatie?
Klopt is overbodig zal ik bij de volgende stand ook weg laten
-
@dave-jansen_nl Kun je mij die sheet sturen? Ik zal via PM mn mail geven
-
@dave-jansen_nl Kun je mij die sheet sturen? Ik zal via PM mn mail geven
Het is geen sheet ofzo hoor heb het zelf gemaakt zodat ik iets had maar wil die best sturen maar hij is opgeslagen op mijn werk.
Ik heb avonddienst dus zal hem je dan sturen, PB je mail maar even.
Zal gemiddelde DS weghalen trouwens dan voor je -
@dave-jansen_nl Ja bedoel idd gewoon dat excel bestandje. Thx!
-
@braamsie-_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
@harry-hirsch_nl In our competition it's not really neccessary to check the friendlies. Because 1: lsalvador and I plus you and Max wll proceed to the next round with ease and 2: If you want the check because my teamvalue is so much higher than the rest... I'm just THAT good at building a team (I only played friendlies against lsalvador).
But for the competitions which are very close it would be a good idea to check the friendlies against cpu teams.
Het is natuurlijk moeilijk bescheiden te blijven als je zo goed bent als jij
-
@rawstyler_nl :') :')
-
Poule 14
-
@rawstyler_nl Tikkie sarcasme moet kunnen toch...
-
Tussenstand Poule 13:
-
Ik wacht nog op mijn match.
Probeer morgen tussenstand te plaatsen.
-
@braamsie-_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
That's what I was all about
-
Tussenstand halverwege poule 6:
- Noekyx & Michiel R (3.0)
- Memphis United & crimsontide (3.0)
- Jay Rolla & evolution70cc (4.5)
- WimerJon & ArjenMulder (7.5)
- MrKennizz & Computer (10.5)
- JeroenLagen & gertjepost19 (10.5)