Voetbal: De Nederlandse competities
-
Wist ik niet
-
Ik denk dat dat wel zal steken inderdaad, we gaan het meemaken
-
Neem aan dat er binnenkort een huldiging op de Coolsingel is voor het winterkampioenschap?
-
Pas nou maar op met het bestickeren van de kampioensbus dit jaar #lol
-
Als we zondag van PSV winnen is het klaar, dan is de titel binnen.
-
Dit was de kampioenswedstrijd
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Als we zondag van PSV winnen is het klaar, dan is de titel binnen.
Ik herinner me de Graafschap uit.. dus laten we het gewoon maar even afwachten
-
@SIRclitjeslikker_NL We hadden gewoon van Twente moeten winnen, hadden we PSV op 9 punten kunnen zetten. Nu is het maximaal 6, dat is nog zeker overbrugbaar voor PSV als ze weer goed gaan voetballen. En ik denk dat ze in de winterstop 1 of 2 versterkingen doen en dat het dan nog wel gaat draaien, zeker als Guardado, Hendrix en (nooit gedacht dat ik het zou zeggen) Locadia terugkomen.
-
Ik heb zo'n gevoel dat Go Ahead-uit heel veel zeer gaat doen over 5/6 maanden XD
-
Ik zie het nu al voor me. In de terugronde verliest van Feyenoord weer tegen Go Ahead waardoor de titel wordt misgelopen met 4 punten verschil.
-
@Kagchelland_NL haha, wat dacht je van Ajax uit dan
-
@spectraaaaa_NL Of op de laatste speeldag in een volle kuip tegen Heracles. Lijkt me hilarisch als een team het in de slotronde nog laat liggen.
-
@SIRclitjeslikker_NL Idd, dat is inderdaad heerlijk altijd
-
@SIRclitjeslikker_NL hilarisch inderdaad maar ik verwacht dat ze wel wat eerder afgehaakt zijn.
-
Beter huurt PEC die Hahn nog een half jaartje, scheelt zo weer 10 punten
-
Zou ook goed zijn voor Hahn, weet niet in hoeverre hij hersteld is van die blessure. Moet niet een Tim Krul gevalletje worden.
-
Iemand die me btw kan uitleggen waarom Ajax-Feyenoord de klassieker is en niet Ajax-PSV. Klassieker is in de rest van de wereld de 2 grootste historische clubs.
-
@timeenennaam_NL Feyenoord wou Hahn aan het begin van het seizoen niet laten gaan.
-
@jeffreyelzinga_NL omdat historisch gezien Feyenoord en Ajax dat ook zijn. Dat PSV aardig is ingelopen klopt, maar historisch heeft PSV weinig in te brengen.
-
@Douglas-Costa-de-Souza_NL
Maar toen was hij ook nog geblesseerd toch, dus dat zou sws onzin zijn. Nu zitten ze met vijf keepers, dus zullen ze verhuur toch wel zien zitten